vliegendenederlander

Durum: 373 - 0 - 0 - 0 - 28.06.2018 00:48

Puan: 3998 - Sözlük Kezbanı

5 yıl önce kayıt oldu. 3.Nesil Yazar.

ve hüsran, çok sanat müziği bir kelimedir. bio mio yok. bam bam bam.
  • /
  • 19

sözlükteki tek kadın yazar

smellslikefuck

heteroseksüel erkeklerin lezbiyen sevdası

threesome sevdası o. ikisi sevisecek, aralarına da erkek girecek falan.

hayaller hayaller.

ye yarrağı öl amk

içinizde bu cümleye karşılık "ay hadi inşallah" diyecekler var arkadaşlar.

kötüye gidip gitmediği meçhul olabilir o andan sonra yani.

üçlü seks pozisyonunda ortada olmak

nereye boşalayım

istediğin yere şeklinde verilen bir cevap da mevcuttur.

gulamapapatyagibi

ozzgy

5 yıl önce kayıt olup, hiçbir şey yazmamış yazar. bir hoşgeldiniz deseydiniz bari.

gyriad

dürtme içimdeki narı

hoşgelmiş bir yazar. sanırım üzerinde beyaz gömlek var.

göt sik taşak aktif meme pasif sokmak yalamak

her şeyi bırakıp istanbul'a gitmek

ayı sözlük yazarlarının şu an okuduğu kitaplar

jules verne - arzın merkezine seyahat

2. kez okuyorum. yine zevkli, yine zevkli.

insanı olgunlaştıran şeyler

göte paspas çekmek

yakışıklı ama göbekli erkek

göbekli, sakallı ve yakışıklı olmayarak dahil olamadığım erkek. üzgünüm...

gsamsa

kendisi bir sabah bunaltıcı düşlerinden uyandığında kendini devcileyin bir yazar olarak bulacak. hoşgelmiş.

thepillars

yerli ve milli hornet

üzerinde çalışılan uygulama. "bunun kültürümüzde yeri yok" seçeneğinden başka seçenek düşünülüyormuş bu aralar.

campbell

kendisi hoşgelmiştir.

naomi campbell de olabilir. sol campbell de.
  • /
  • 19

bear sevmek için nedenler

çok tatlı olmaları, insanı güvende hissettiren bir yapıya sahip olmaları ve tam sarılmalık adamlar olması. yemin ediyorum abi insanın sarılıp bırakası gelmiyor

ahlaksız şarkılar

pompalamasyon bu bizim vizyon.

nereye boşalayım

sözlükte neden kız yok? ahanda işte bu yüzden. valla aranızda kendimi bakkal ibo gibi hissediyorum beyler. swh

yıl 2018

enteresan cümlelere sebebiyet verecek bir yılın başlangıcıdır.

yıl 2018, benim cinsiyetimi bilmeyenler varmış sözlükte. ben de diyorum neden bana yürüyen yok. glassjdhj allah sizi ne etmesin ya. böyle de edepsizlik yapıyorum arada.

biseksüel

burada uzun uzun açıklamışlar zaten biseksüelliği, ben biseksüellik/biseksüellerle ilgili başka bir şeye değinmek istiyorum.

ne zaman biseksüellerle ilgili bir başlık olsa altta sürekli bifobik yorumlar görüyorum. homofobiyi, transfobiyi ve lgbt bireylere karşı olan nefretin, ayrımcılığın en iyi bilindiği, en çok acısının çekildiği bu platformda bile hala kendi ufkunu kapatmış, anlayamadığı şeyleri kabul etmeyen ve bunlardan korkan, nefret dolu insanları görmek fazlasıyla iç karartıcı. insanların hala sadece cinsel yönelimleri/cinsiyetleri yüzünden kabul edilmediği, fiziksel ve psikolojik istismara maruz kaldığı bu zor zamanlarda birbirimize sahip çıkmamız, birbirimizi koruyup kollamamız gerekirken bizden olanlara bile nefret göstermek, malesef birçok cishet insanın bizlere yaptığını kendi içimizdekilere yapmak yapılacak iş değil.
anlamıyor olabilirsiniz, ne hissettiklerimizi belki hayal bile edemiyor olabilirsiniz ama lütfen biraz saygı gösterin en azından. bizlere "açgözlü" "kararsız" "yalancı" "abaza" "çift taraflı" "korkak" demeniz bizi bir anda homoseksüel ya da heteroseksüel yapmayacak, tıpkı herhangi birinin size söyleyeceği herhangi bir şeyin sizleri heteroseksüel yapmayacağı gibi.

tabiki de lafım buradaki herkese değil, cidden saygı gösteren insanlar var zaten onlara bir şey demiyorum, söylediklerim kafalarını farklı olan herkese ve her şeye kapatmış insanlara; bir yanlış anlaşılma olmasın.

ayı sözlük yazarlarının en sevdiği likörler

tam olarak likör sayılıyor mu bilmiyorum ama smirnoff north. özellikle şekerli şeyler boğmuyorsa sizi soğukken lıkır lıkır gidiyor

pasif sözlük yazarları

interseksüel

kendinizi sadece insan olarak görüyorsunuz ama belirli bir yönelime de sahip olabiliyorsunuz
internet ortamında size sorulan cinsiyet sorularına esprili bir biçimde ‘ortası’ diye cevap veriyorsunuz
bazı uygulamalar veya siteler oluyor mesela cinsiyetini seçmeden kayıt olamıyorsun. hah işte onlar ölüm gibi... insan olmam yetmiyor mu

bannggbanngg

teşekkürler dark bear

kısaca kendimden bahsedeyim. 183 100 23 esmer yeşil gözlü biriyim. yeni mezun bir inşaat mühendisiyim. istanbul’dayım. sohbet, muhabbet her türlü şeye açığım.

pasif sözlük yazarları

azgın bir pasif olarak selam çaktığım başlık

Toplam entry sayısı: 373

ayı sözlük itiraf

mutlu insanlardan nefret ediyorum. mutlu çiftlerden daha çok nefret ediyorum.

onca kişi online iken kimsenin bir şey yazmaması

buranın en büyük sorunu bu. ortalama en az 10 kişi online iken, kimse bir tane başlığa bir şeyler yazmıyor. varsa yoksa mesajlaşma üzerinden seks ayarlamak. biraz sol taraf aksın yahu. az sevişin. sevişme aralarında yazın en azından.

ve işte karşınızda ünlü dansöz ışın kılıcı

bir adet, bir tat bir doku esprisi. bundan sonra uzay meseleleri gelir ki efsanedir.

sevişmek bir dakika

çarşamba

arapça, cehar şenbe demektir. anlamı 4.gün'dür.

ingilizce de wednesday'dir. wooden's day anlamına gelir. thor'un babası odin'in adını taşır. "odin's day" demektir özetle.
Henüz takip ettiği biri yok.