1995 yılında fark ettim bu varlığı. ama tabi o zaman merdaneli makine. sıkma bölümüne sürekli elimi sokmaya çalışırdım nedeni o lubunya casper . hatta bu reklam beni benden alır . tabi otomatik makine tam tersi hiç zevkli değil. deterjanı ve yumuşatıcıyı koy yıkasın. eve ilk geldiğinde özellikle eski makinelerin ilk sıkma anında fiş genelde çıkartılıp takılır. hatta daha önce makinesi olan bilirkişi komşuya haber yollanır. komşunun haa bu sıkıyor onayından sonra makinenin başında beklenilir
a dostlar bu adam var ya bu adam harika bir dost, sırdaş , yoldaş . ben çok ama çok seviyorum seni bacım . ha atkı mevzusuna geleyim bana ördü harika vallahi canım benim sen hep benim yanımda ol olur mu çünküm bu lubunya hep senin yanında iyi ki varsın
nüfus sayımı başlığını gördüğüm zaman bile duygulandım. size başımdan geçen tek nüfus sayımı olayını anlatayım. yıl 2000 yada 2001 çok hatırlayamadım ama sokağa çıkmanın yasak olduğu günler öncesinden gerek haberlerle gerekse o dönemin show ve eğlence programlarıyla bildirilmişti. annem ekmeği fazla alıp yemeği fazla yapmıştı. neyse memur gelene kadar sıkıntıdan patladık çünkü ilk defa annem babam ve ben bu kadar saat tv de levent kırcayı izleyip izleyip durduk. hatta programda çok iyi hatırlıyorum emel sayın vardı. hatta adamlar gelip her birimizin kimliğine baktı. tek tek sorular sordular. tek tek yazdılar . hatta bizde yemek de yediler. benim için harika bir şeydi çünkü bir daha olamayacak . bu arada onlar gider gitmez babam yine kahveye bende sokağa çıkmıştım *
bu benim yada diğer tüm vatandaşların aslında hakkıdır tabi elinde olamayan. bu hakkı başarı ile uygulayan ülkeler mevcuttur. ben aslında kamu hizmetine bile razı değilim zaten ben vergi ödeyerek vatani borcumu yerine getiriyorum tabi ortada bir borç varsa. sırf cinsiyetimden dolayı devlet yada diğer gereksiz kurumların bana bir zorunluluk getirmesi kadar saçma bir şey olamaz.
1) homofobik olmakla kalmayıp tüm gaylerin üstüne atlayacağını düşünen
2) dişleri pis olan
3) konuşmayı bilmeyen
4) sadece boşalmak için herkesle yatabilen
5) sex'te ve ilişkide bencil olan
6) şımarık ve umarsız olan
devlet dairelerinin önünden tc ifadesinin kalkmasından dolayı yapılan protesto. şimdi kendi yorumumu yapayım; devlet dairelerinin başında devletin yönetim şeklinin yazması zaten çok saçmaydı. hastane anayasa mı ki orda cumhuriyet yazsın. bir de bugün bu protestoyu yapan insancıklar kaç kere okudunuz bir hastanenin tabelasını sorarım size. bence bu işi yapanlar sessizce yapsaydı kimsenin ruhu duymazdı. gereksiz bir protesto olduğunu düşünüyorum
devlet dairelerinin önünden tc ifadesinin kalkmasından dolayı yapılan protesto. şimdi kendi yorumumu yapayım; devlet dairelerinin başında devletin yönetim şeklinin yazması zaten çok saçmaydı. hastane anayasa mı ki orda cumhuriyet yazsın. bir de bugün bu protestoyu yapan insancıklar kaç kere okudunuz bir hastanenin tabelasını sorarım size. bence bu işi yapanlar sessizce yapsaydı kimsenin ruhu duymazdı. gereksiz bir protesto olduğunu düşünüyorum