aaa niye oyle oldu

yeni kullanıcımız. yazar olacak gibi. okuyorum, keyifli. hoşgeldin aramıza.

(bkz: askk)
yazar olur olmaz girdiği entrylerle beni sandalyemden düşürmüştür * geldiğine de çok sevindim, hoşgeldin *
malesef eski yazar olmayan yazardır. içeride adamı yoktur. olsa olsa bi tane ablası vardır (o da iskele ablasıdır). nikindeki aaa kısmı da tamamen hayret ifadesidir.

ayrıca herşeyin başını sevdiğinden listenin de başında olması kendisini hiç şaşırtmamıştır. hoşbulmuştur.
allahım yareppim niye öyle oldu şeklinde akıllara kazanan muhteşem repliği anımsatan yazar kullanıcı adı.

beni aradı bugün yarım saat dedikodu mu olur ya valla söz konusu bizsek oluyor. bir insanın hayatında ekşın azalmaz mı bu kişi aaa niye oyle oldu ise imkanı yok ne yapar eder yapar birşeyler. izmir'e el atacak diye endişeleniyoruz. *
bizim için*taaa ıspartadan kalkıp izmire doğum gününü bizimle geçirmek için gelmiş. tabi süprizimizi de yaptık, pek güzel oldu. nice mutlu yıllara koca oğlan*
kendi içindeki problemleri çözmek amacıyla tüm lgbt bağlarını koparmaya hazırlanan yazarcan. bugüne kadar doğru insanı aramakla geçen vaktini, kendine ayırmayı ve daha huzurlu olmayı planlıyor. eskiye döner mi, dönerse eskisi gibi olur mu kendi de bilmiyor.
kendisini tanıdığım ilk zamanları hatırladım da içimden ne soğuk ne gıcık demiştim ama sonradan öyle bir dostluk oluştu ki aramızda kolay kolay bitmeyecek olan.
dün akşam kendisine cam açtım. gitmemesi için ikna etmeye çalıştım. hatta bir kuple soyundum bile. ama oralı bile olmadı.
en sonunda sinirlendim. "bak eğer gidersen karımı bçaklarım" diye tehdit ettim. yüzümdeki ciddi ifadeyi ve elimdeki bıçağı görünce korktu biraz. sonra polis çağırdı. şu anda konuşmama hakkımı kullanıyorum. aranızda avukat var mı?
rüyamda gördüm , beni eve aldı. ev kalabalıktı falan sonra bi odaya geçtik ve vampire dönüştü .bu ne biçim rüya lan diyip uyandım, bu da böyle bi anımdır.
izmir'in bahtsız sıdıkası. tanıştığı kişilerin arasında biri de mi senin için olamasın. * * korkuyorum vallahi orta yaşına kadar bulamazsa kendini kedilere adayacak diye. *

*
yaaa bu nick nasıl bir nicktir? görmemle yerlere yatmam bir olmuştur!* offf süper süper süper efem!

(bkz: nazara geldik)*
gönül yazar'ın sandalyeden düşmesi üzerine nükhet duru'nun verdiği tepkidir.