halklailiskilerci

Durum: 643 - 17 - 4 - 0 - 22.05.2018 20:52

Puan: 6124 - Sözlük Kezbanı

4 yıl önce kayıt oldu. 4.Nesil Yazar.

Henüz bio girmemiş.
  • /
  • 33

uber

her gün kullandığım uygulama ancak bazen sürücüyle hiç konuşmamama rağmen, bekletmememe rağmen durduk yere eksi puan yiyorum. bunun nedeninin ise kesinlikle homofobi olduğunu düşünüyorum. peki benim eşcinsel olduğumu nereden anlıyorlar dersek "ümraniye'ye göre" daha eşcinselimsi kıyafetler giydiğim için olduğunu düşünüyorum.

uber evet iyi bir uygulama ancak sürücüleri öyle dünyalar iyisi değil. taksicilerin laciverti yani. sadece taksiciler kadar kabalıklarını, cahilliklerini gösteremiyorlar.

puanım 5 üzerinden 4.13 ancak 5 olmalıydı. bu puanın benim için bir sakıncası yok ancak insan kafasına takmıyor değil bu adam niye benim puanımı düşük verdi diye.

apple vs samsung

çok fazla inciğini cıncığını bilmiyorum ancak iki markayı da kullanmış biri olarak kesinlikle apple alır. samsung çok kısa ömürlü, kırılgan, donmalarıyla çileden çıkartan bir telefon. apple öyle değil.

ye yarrağı öl amk

bunu diyeceğime yiyip ölürüm daha iyi. çok avamgard.

sedat peker

tam bir oğlancı tipi olan adam.

çapraz çanta takan erkek iticiliği

kolundan düşmemesi için takıyordur belki de. her şeyde bir anlam aramak...

gaylerin sevdiği kelimeler

dar kaldırımda teyzelerin arkasında kalmak

dar kaldırımda teyzelerin arkasında kalmaktan daha kötüsü varsa o da pazarda teyzelerin arasında kalmaktır. dar kaldırımda yürürken "excüse meeeeeeeeeeeeeee" diyerek geçebilirsiniz ama pazarda diyemezsiniz, derseniz de pazardaki teyzeler tarafından ötekileştirici bakışlara maruz kalırsınız.

kanayan yaramdır pazar sokağındaki bir evde oturmak.

gay gey sorunsalı

banu alkan

gaga bulut

kendisi eşcinsel. hayatında çok kötü şeyler yaşamış, çocukluğundan itibaren seks işçiliği yaparak parasını kazanmış biri. kendisiyle alay eden saygısız ergen kitlesini memnun etmek için "eşcinsel değilim, homofobiğim" demiş. kitlesi onu eşcinsel olduğu için, alay etmek için izliyor oysaki. keşke gerçek destekçileri olabilecek lgbtileri bu şekilde karşısına almasaydı.

sonunu pek iyi görmüyorum.

bi de erkeklerle ilişkim olmadı demiş. insanların zekasıyla alay ediyo. sen "erkekleri tatmin ederdim, paralarını alırdım" demedin mi? manyak yaa

lgbti temalı kitaplar

yemeksepeti.com

muhtarlık kariyerimi son gaz ilerlettiğim online yemek sipariş sitesi.

muhtarlık koymuşsunuz güzel ama bi getirisi yok. mesela muhtarlara bi ikram falan yapsalar keşke restoranlar. tek güzel yanı muhtarın yorumunun altın yıldızlarla restoranın en tepesinde olması.

baron çalmanın haram olması

söz konusu takım emek ve zaman vererek baronun canını azalmış duruma getiriyor. daha sonrasında ise birtakım insanlar gelip daha az emek ve daha az zaman ile baronu çalıyor.
yani haram. halkımız çok bilinçsiz.

ayı sözlük yazarlarının şu an okuduğu kitaplar

sonuna çünkü bok vardı denilesi cümleler

kişide utanma etkisi yaratabilecek ergen cümleleridir.

ayı sözlük yazarlarının şu an dinlediği şarkılar

kaliteli başlık sorunsalı

çoğunlukla cinsellikle ilgili başlıklar açılıyor, gündemle ilgili başlıklar çok çok az açılıyor. goygoy başlıklara bir şey dediğim yok ancak gündemle ve tarihle ilgili başlıklar yok denecek kadar az. keşke gündem, siyaset, oyun gibi konularda da başlıklar açılsa. gerçi ayı sözlük'e girdiğimden beri bu cinsel başlıklar hep daha baskın oldu. sanmıyorum bundan sonra da değişebileceğini.
(url:https://www.youtube.com/watch?
v=ıqvihktkurq)

cevap: bu sözlükte en çok siyasi, tarihi başlıklar açan kişilerden biri benimdir. artık açmıyorum. peki neden? linç edildiğimden olabilir mesela. boş zamanlarımda linç edilmekten haz almıyorum her insan gibi. bak yazmışsın beni tanımayan insanlar da favorileri, artıları basmış. en ufak tartışma yaratan bir konuda bile bu tepkilere maruz kalabiliyorum. bunu sadece bu sözlükte görüyorum ayrıca. zihniyetler çok değişik. yapıcı bir eleştiri ortaya koyunca karşı saldırıya geçmek yerine teşekkür etseniz keşke.

küfür etkisi yaratan ama küfür olmayan cümleler

ayı sözlük yazarlarının en sevdiği youtuber'lar

(bkz:zena)
bi de özge ulusoy'un kanalını çok seviyorum ya. çok tatlı bi kadın.

yudumsu

06pavyon'da çalışırken kullandığım sahne ismim.
  • /
  • 33
Henüz bir favori entry yok.

Toplam entry sayısı: 643

penisin çok estetik olduğu gerçeği

kaç gündür üzerinde düşündüğüm konu...
ebat önemli değil, hepsi o kadar güzel ki. baştan aşağı uzanan zarif kıvrımları özellikle. saatlerce michelangelo'nun davut heykelini yapışını izler gibi izleyebilirim, gıkım çıkmaz. neredeyse derdimi tasamı anlatacağım karşıma alıp. her derde deva. ilaç gibi mübarek.
pörfekto...
teşekkürler allah

astral

2015'ten beri bu sözlüğe girmiyordum. bu yazarla 3 yıl önce kapışmıştık. 3 yıl sonra bile nickimi hatırlayıp benim yazdığım başlıklara nefretini kusarak cevap verecek ne yaşamış olabilirsin sen ya? bu kadar kin ve nefret duymanın sebebi ne yani anlayamıyorum ben artık? kaldı ki bu yazar kim oluyor da beni ve sözlükteki yazarların çoğunu cahil olarak tanımlayabiliyor anlayamadım.

bu kadar yıl sonra bile sanal ortamda ne yaşatmış olduğumu anlayamadığım yazar.

ayrıca yok nick altıma yazıyor da falan filan demesin. o kadar hakaretinden sonra (özellikle köpeklerle ilgili olan) hakkımdır artık.

taktı yaa!

kibirli eşcinsel modeli

son derece itici olan eşcinsel modeli. bir boku beğenmezler bu kaltaklar. dünyadaki en mükemmel varlıklar sanki. başkalarının giyinişlerini yargılarlar, aksanlarını yargılarlar, müzik zevklerini beğenmezler, ıyyyy ingilizcen yok mu derler...

her bok bu kaltaklarda. üstelik eşcinseller arasında da çok fazla. azıcık iyi olmaya çalışın iyi. o boktan karanlık kalbinizi biraz aydınlatmaya çalışın da insanların hayatına karabasan gibi çökmeyin. isterse yıldız tilbe gibi giyinir gelir sanane.

sinirlendim yine yazarken kendi kendime bak.

sözlükte de var bunlardan.

bu arada bu boktan tepkilerini de kendilerini savunamayan kişilere yaparlar genelde. o zaman iyice çileden çıkıyorum. bir gün dövcem birini inşallah.

yakışıklı ama göbekli erkek

benim gibi göbekseverler için artısı olan bir şeydir.

göbekli erkeklerin abartılmış bir balon olması

göbekli erkeklerin çekici olması sadece öne doğru yönelen bir et öbeğinden ibaret değildir. göbekli erkeklerin sahip olduğu bir imaj vardır.
göbekli erkekler sevecen ve içtendir,tatlıdır. kaslı erkekler ise egosu yüksek,kendini bişey zanneden ve etinden başka bir şeyi olmayan insanları aklıma getiriyor malesef. kaslı erkeklerin sahip olduğu bu imajdan dolayı anında uzaklaşıyorum ve itici buluyorum açıkçası. göbekli erkek bizdendir,içimizdendir. göbekli erkeği şahsen bu yüzden çekici buluyorum. herkes bulmayabilir.

ayrıca ben de tavuk göğsü gibi yürüdükçe bıngıl bıngıl sallanan göbeği sevmem. bira göbeğini severim çünkü çok tatlı

penisin çok estetik olduğu gerçeği

kaç gündür üzerinde düşündüğüm konu...
ebat önemli değil, hepsi o kadar güzel ki. baştan aşağı uzanan zarif kıvrımları özellikle. saatlerce michelangelo'nun davut heykelini yapışını izler gibi izleyebilirim, gıkım çıkmaz. neredeyse derdimi tasamı anlatacağım karşıma alıp. her derde deva. ilaç gibi mübarek.
pörfekto...
teşekkürler allah

türkiye'de kürt olmanın zorlukları

bu ülkede "kürt" kelimesi bir hakaret olarak kullanılıyorsa ayrımcılığın daniskası yapılıyor demektir. cezmi kalorifer veya kemal ekşioğlunun paylaşımlarını karıştırın ve en beğenilen 10 yorumu okuyun. içlerinde kürtlerle ilgili mutlaka bir şeyler göreceksiniz. asla da bu iğrençliğe tahammül etmemi kimse söylemesin.

dutchbear

bundan bir adet de okulumda bulunmakta. "türk islam birliyiiiiiii" diye gezerler ama daha türkçeyi bile düzgün konuşamaz,yazamazlar. vatanını çok seviyorsan gelip burada yaşayacaksın hayatım. dilini çok seviyorsan biraz imla hatalarını gidereceksin. sözcüklerle uğraşacaksın biraz. türkçe kitaplar okuyacaksın. vatanını ve milletini çok kutsayıp dutchbear nickini almayacaksın. bari fanatikliği doğru düzgün yapın.*

astral

2015'ten beri bu sözlüğe girmiyordum. bu yazarla 3 yıl önce kapışmıştık. 3 yıl sonra bile nickimi hatırlayıp benim yazdığım başlıklara nefretini kusarak cevap verecek ne yaşamış olabilirsin sen ya? bu kadar kin ve nefret duymanın sebebi ne yani anlayamıyorum ben artık? kaldı ki bu yazar kim oluyor da beni ve sözlükteki yazarların çoğunu cahil olarak tanımlayabiliyor anlayamadım.

bu kadar yıl sonra bile sanal ortamda ne yaşatmış olduğumu anlayamadığım yazar.

ayrıca yok nick altıma yazıyor da falan filan demesin. o kadar hakaretinden sonra (özellikle köpeklerle ilgili olan) hakkımdır artık.

taktı yaa!

subjugator

ağzımı açıp hayretler içinde izlediğim olay. bir insan homofobik olsa heteroseksüel olduğu halde,bir eşcinsel sözlüğüne girip zamanını orada geçirir mi? böyle insanları kucaklamamız gerekirken kendimizden itmemiz onlara değil bize bir şeyler kaybettirir.

cikolatali kek

itici entrylerini görmemek için ekranı aşağıya kaydırırken gözlerimi kapattığım, hiçbir şeye saygısı olmayan ölse üzülmeyeceğim insanımsı.

31 çekmek

bu eylemin türkçesi çok itici. masturbasyon diye gayet güzel lakin uzun bir kelime varken bu argo kelimeyi niye tercih ediyorsunuz sayın sözlük yazarları. ıyyyyyyyyyy

türkiye'de ensest gerçeği

kişilerin rızası varsa kimseyi ilgilendirmeyen şeydir. bir kardeş abisine aşık olabilir veya bir anne oğluna aşık olabilir. burda mühim olan şey reşit olmaktır. ayrıca kişilerin rızası olmalıdır.bizim yatağımıza kimse karışamayacağı gibi biz de kimsenin yatağında ne yaptığına, kime aşık olduğuna karışamayız.

ayı sözlük profiline çıplak fotoğraf koymak

aranmaktır. ben de popomu koyayım o zaman. komik ve iğrenç

not: ben kendi fikrimi dile getirdim size göre öyle olmayabilir tabiki. bana göre düşüncelerimizi paylaştığımız bu platformda birinin düşünceden ziyade etiyle ön plana çıkıp avlanmaya çalışması davranış olarak iğrenç.

ermeni soykırımı

türkiye tarafından objektif olarak konuşulamayan ve araştırılamayan soykırımdır. bu soykırımın kabullenilmesi türkiye'yi büyük bir zarar uğratacaktır evet. ancak bir gün tanımak zorunda kalacaklardır. gerek toplu mezarlar,gerekse bir halkın "varını yoğunu bırakarak" sürgün edilmesi bir soykırımdır (bu mallar yağmalanarak cumhuriyet döneminin ilk türk sermayesi ortaya çıkmıştır.) bunu reddediyorsanız milliyetçiliğinizin vicdanınızı yokettiğini düşünüyorum. öncelikle tehcir olayları ilk defa osmanlı'da görülmedi. ermeni soykırımından 100 yıl önceye kadar kızılderililer abd tarafından tehcir ediliyordu.bu tehcirler sonucunda büyük kayıplar veriliyordu.( http://tr.wikipedia.org/wiki/K%C4%B1z%C4... ) yani denenmiş ve ölümlerle sonuçlanmış bir şeyi osmanlı bilerek yapıyorsa bu bir soykırımdır kusura bakmayın.