son zamanlarda aesop above us steorra'ya takmış durumdayım. onun dışında parfüm yerine vücut kremlerine, losyonlara essence'lara yöneliyorum daha çok. ortada parfüm kataloğu gibi gezmek itici gelmeye başladı yaşlandım herhalde eheh
yeni girdim, mevzuyu anlamaya çalışıyorum. düğünde ağır abilerin arasından bacaklarına çarpa çarpa dışarıya kaçıp annemden gizlice sigara içtiğim günlerdeki gibi hissettim, yine de varoluşu bakımından destek amaçlı bile üye olunmalı diye düşünüyorum. birkaç güne çözerim umarım. ^~^
ankara trafiği kadar kötü değildir. en azından trafiğin neden olduğunu biliyorsunuz, trafiğinin bir mantığı var ve çözüm yolları geliştirilmiş durumda. ankara öyle mi? anlamsız, sırf belediyenin beceriksizliği yüzünden oluşan kitleler... ve bir çözüm sunmuyor da sana. çok sinirliyim bağsur yavaş sana, bilgine.
böyle bir dönemin içinde doğmak olabilir. her şeyin oldu bittiye getirildiği bir evrende, o bu şu dışında bir var olma tahayyülünün boş bir çabadan ibaret olduğunu görmek. içim keçi yollarından hop zıp uçarak geçen ezgilerle doluyken dışarının karanlığında bu notaları yutmak zorunda olmak. insan bir yerde acılarını unutmayı yalayıp iyileştirmeye yeğliyor. benim de bu hayattaki tek derdim ağırlığım, üstümdeki yüklerden kurtulup hafifçe yer tutmadan var olmanın yollarını arıyorum. bu arayış şu an için acı verici, umarım düzlüğe çıktığımız günleri göreceğiz.
ankara trafiği kadar kötü değildir. en azından trafiğin neden olduğunu biliyorsunuz, trafiğinin bir mantığı var ve çözüm yolları geliştirilmiş durumda. ankara öyle mi? anlamsız, sırf belediyenin beceriksizliği yüzünden oluşan kitleler... ve bir çözüm sunmuyor da sana. çok sinirliyim bağsur yavaş sana, bilgine.