hornet

  • /
  • 11
bireylerin kendilerine gelen mesajların ekran görüntülerini alıp, sık sık sosyal medyada paylaşmasını pek anlamadığım uygulama.
geyik olsun diye amerikalı kadın şarkıcı meghan trainor’un fotolarıyla bir profil açmıştım da hakkaten mesaj yağmuruna tutulmuştum. birisi “bir çok gerçek kadından bile daha güzelsiniz” yazmıştı hatta. meghan bunu duysa çok üzülürdü herhalde (ahahaha). travestilerin bayağı hit aldıklarını düşünüyorum burada.

kendinizi çok açıklama şansı vermediğinden ve tinder gibi fotoğraf temelli olduğundan daha çok seks odaklı bir yer gözükegeldi bana. aklı başında, sevgili olunabilecek düzgün insanlar için tercihim romeo, scruff, growlr gibi uygulamalardaki profiline kendini düzgün açıklayan yazılar yazmış olan kişiler.
baya bildiğin özlü söz, film paylaşma portalına dönmüş uygulama haha. anı kısmı çok eğlenceli bir hal almaya başladı. merakla takip ediyoruz. bulge’ını çekip hayat hakkında aforizmalar paylaşanlar var.
sildiğim uygulama. planetromeo ve growlr'ı da sileceğim yakında. hiç bu kadar rahat hissetmemiştim. tumblr'dan da kurtulabilsem...
bilmiyorum ben hesap oluşturdum, yazıyorlar falan. düzgün yazan da var penis fotosu atan da var. hatta arkadaşla dalga geçiyoruz . “penislendin” diyerekten. tanışılabilir insanlar var ama yazmıyorlar. selam nasılsın yazıyorum adam akıllı konuşuyorum cevap yok ;( böyle olunca ağlayasım geliyor
sosyal medyada bir basamak kapı komşumu yüz km uzakta gösteren yanıltıcı bir düzenek
iğrenç bir uygulama . kiminle tanıştıysam tek gecelik oldu hep. bende sanmıştım ki o an böyle konuşma ve bakışmalar devamını getirir. hatta en son biriyle öyle güzel bi uyum yakalamıştık ki. ama halen daha hornette takılıyor(boş bi hesap açıp baktım). tamam birbirimize bağlılık yemini etmiyoruz ama madem görüşeceğiz en azından insana bi saygısı olur ...
bazen dayimi amci vb gorcem diye korktugum bi uygulama kullanmiyorumda uzun bi suredir
eşcinsel tanışma uygulamalarında ilk ve şimdilik son durağım. grindr'a nasıl gireceğimi bulamadım. tinder'ı istediğimi beğenip de, eşleşme almadıkça elo puanım düştüğü için kullanmıyorum. hornet ise, iki adım ötemdekileri bile gösteriyor. çok uzak muhitlerde macera aramaya gerek kalmıyor. evet, oradaki insan çizgisi aradığımla pek uyuşmuyor ama en verimli yer burası gibi.
cinsel bağlamda ufkumu açan mobil uygulama.
"pasifim ve sadece cinsellik arıyorum." mottosuyla arayıştayken, (biseksüel falan demeye pek lüzum yok burada) iş nedeniyle sürekli dibimde bulunan yakışıklı bir arkadaşla konuştum. daha önce deneyimim yok. internet üzerinden tanıştığım insanlar çok fazla ama tensel bir deneyim yaşadığım hiç yok. o yüzden bu gibi uygulamalar beni biraz tedirgin eder. ama adamın güven vermek için "çabaladığını" görünce problem yaşamadım. seks konusunda da aradıklarımız uyuşuyordu.
eee? sorun ne?
adam, "benden başka kimse olmasın." dedi. en baştan sadece cinsellik arıyorum dememe rağmen. arap atı misali olup olmayacağımın garantisini daha şimdiden nasıl vereyim ben sana?
sonra kadınlarla ilişkilerimi, ilişkilerimizi düşündüm. ve ampul yandı! acaba kim bilir kaç kadın bize "sadece seks" sinyalini vermişken, "benden başkası olmasın" gibi bir sorumluluğun altına girmesini istedik?
cinsel açlığımızı karşılayıp gitmemiz gerekirken, duygusal açlığımızı da aynı insanla doyurmayı bekledik?
düşündürücü bir olaydı...
ismini nerden buldular acaba hmm hornyyy net hornet tamamdir adini bu yapalim
ruh sağlığını korumak içün acilen silinmesi gereken uygulamalardan biri.
son aylarda sildigim ve bir daha kullanmama kararı aldığım uygulama
aynı zamanda kadar farklı karakterler besleyen uygulama, adım kadar eminim ülkedeki çoklu karakter bozukluğu ve duygu durum bozukluğu olan insanların yüzde 90 orda birikmiş uygulama...sorsan iki kelime yan yana getirip cümle kullanamaz sanırsın kraliyet ailesi şeref madalyası var...artık o kadar iğrenç bir hal aldı ki insanlar prim ve reklam yapma peşinde kimi bedenini satar kimi elindeki poparsi
sorsan iki kelime ingilizce bilmez profiline #eng hastag koymuş
egitim diyor eğitimin e'sinden nasibini almamış
aşk arıyorum diyor sevişmedigi kimse kalmıyor
önce kahve sohbet diyor ilk buluşmada kendini eve davet etiriyor
kısacası kendine hayrı olmayan,hiç bir hayat felsefi görüşü olmayan ot gibi gelmiş ot gibi gidecek insan topluluğunun oluşturduğu sosyal medya uygulaması
bugün hiç beklemediğin bir anda, çiğ köfte partisi adı altında grup sex daveti aldım.
insan bazen horneti bile özler mi? evet özlermiş. sözde izmir diye okumaya geldim. urla diye bi ilçenin onun daha uzak bi kısmındayım ben bile tarif edemiyoruö. yapacak hiçbir şey yok. canımmmm ankara’ma geri dönünce sırf eğlencesine yapacağım ilk şey horneti geri yükleyp hesap açmak olacak. net .
az önce buradan aldığım bir mesajı paylaşıyorum...

ayak parmakların aralarını dilimle yalayıp ayak parmaklarını ağzıma alıp tabanlarını topuklarını bacaklarını baldırlarını taşaklarını yalayıp kalın sert büyük olan yaranı dondurma gibi yalayıp yaranı köküne kadar ağzıma alıp iliklerine kadar ağzıma ve arkama sok ve sonra bacaklarımı omuzuna alıp yaranı arkama sok şimdi beni yan çevirip bir bacamı havaya kaldır ve arkama yaranı sok ve bara bara boşal bana
sonra sırtımı ve memelerimi popomu ısırarak yanı arkama sokuyorsun ve beni yüzü koyun yatırarak yaranı arkama köklüyorsun ve tam boşalcan zaman yaranı ağzıma doğru bara bara boşaltıyorsun
ve tekrar ayaklarını yalayıp yaranı ağzıma alıp ağzıma boşalıyorsun
ve şimdi sırt üstü uzanmışsın benim sırtım sana dönük ve ben ayaklarını yalıyorum ve bacaklarını yalarken yaran köküne kadar arkamda iyce sokuyorsun bende bacaklarını yalarken yaran arkamda git ve şimdi iki bacamı ayırıyorsun ve beline bacaklarımı alıyorsun ve yaranı arkama birden kökleyip terkak çıkarıp tekrar arkama birden köklüyorsun ve bara bara boşalıyorsun
ve şimdi memelerimi elerinle sıkıp tekrar yaranı ağzıma verip ağzımın etrafına boşalıyorsun
kalkan yaranı gırtlama kadar ağzıma alıp taşaklarına dil vurucam
ve bara bara gırtlama boşalıyorsun
popomu 2 elimle açıp delimin içine yaranı sokuyorsun bana hadi orostum ben seni nasıl sikiyorum deyip arkama boşalıyorsun
[ ve dudaklarımdan öperek yaranı karnıma boşalıyorsun
ciddi yeri olan okmeydanı yeri olan
üsküdar kadıköy beylikdüzü avcılar esenyurt sakın yazmasın
tercihim okmeydanı yeri olanlar yazın ciddi olanlar.

:s
ömrum orada gectı suan tamemen ucretlı pasıfler var eglencesıne kısıler bıtmıs
  • /
  • 11