ilk anal seks

güncellemenin zamanı geldi.

taze seksten çıktım, duşumu aldım yazıyorum.

ilk kez anal pasif oldum. hep denemek isteyip cesaret edemediğim bir şeydi. gerek temizlik gerek de olay açısından.becerebileceğimi düşünmüyordum. partnerim aşırı kibar ve anlayışlı biriydi. ben önce ona aktif oldum. ben aktifken ellemeden boşalmak üzereydi ki durdurdu. ikinci rounda geçtiğimizde bana sordu "ilki yaşamak ister misin?" diye. önce hayır dedim. sonra bana yardım edeceğini. ilkimin kötü bir tecrübeyle sonuçlanmayacağını söyledi. hatta temizlikte de yardım edeceğini söyledi ama o kadar da değil dedim. zaten o kadar enerjilerimiz uydu ki, sevişmeler, kahkahalar, muhabbetler. tam istediğim gibi bir ortamdı. sonra temizliği anlattı detaylıca. sanırım 1 saat kaldım banyoda. beklemiş tabi. sonra yavaş yavaş rimming yaparak alıştırdı beni. yavaşça içime girdi. ilk girişte zorlanmadım ama ilerledikçe oluşan baskıyla zorlandım baya. tuvaletim var sanıp birkaç kez lavaboya gittim. sabırlı adammış valla çıt çıkartmadı. zaten aşamalardan bahsetti, şu an tuvaletin var zannedebilirsin, şu an çişin var gibi hissedebilirsin diye. farklı pozisyonlar deneyerek girdi içime. zorlanmayacağım pozisyonu aradık sürekli. istediğim zaman bırakabileceğini ve benim aktif olarak devam edebileceğimi söyledi. dedim yok yedik bi şeyi devamı gelsin. neyse sonuna kadar kökledi ve içime boşaldı. kondomla elbette. ne yazık ki zevk alamadım hiç. acımadı da ama içimde oluşan o rahatsızlık libidomu düşürdü baya. zurnanın zırt dediği nokta şuydu ki, alet, yemin ediyorum bileğimle aynı kalınlıktaydı. 3. rounda geçip kaldırdığında bileğimi üstüne koydum ve birebir aynı boyuttaydı. aktifken dikkat etmemişim hiç. dikkat etsem cesaret edemezdim. ilkte ağrısız acısız bileğim kadar şeyi nasıl aldım hiç bilmiyorum. içimdeyken dedim ki "ilk ve sondu bu". sürekli böyle rahatsız hissettirecekse pasif olmayayım ben. libidom o an o kadar söndü ki öpüşmek bile gelmedi içimden.

arkadaşlarımın anlattığı kadar ballı börek değilmiş. ya da benlik değil bilmiyorum. bir kez daha "normal boyutlarda" bir aletle deneyip kararımı öyle vereceğim. o da zevk vermezse merakını tadan bir aktif olarak devam ederim hayatıma.
ya bu ilk defa pasif olacak bazı kezbanlar neden onlarla yatacak kisinin çok şanslı olduğu tribine giriyor acaba? çok gülüyorum. daha gecen gün hornette böyle bir premsesle konuştum ve beklediği ilgiyi göremeyince ilkini sana tattırmam diyip engellemisti beni jdfsjkl

bekareti kutsayan kültüre yamanmaya çalışıyorsanız üzgünüm ama orada kızlık zarı yok premses.

benim şahsi deneyimim bu ilk olacak geyigini yapan gaylerin seksinin hiç tat vermediği. koşarak uzaklaşın derim.
iki gün kadar önce yaşadığım hadise. başlıyorum: bir tane adı lazım olmayan uygulamada uzun süredir takılıyordum ve konuştuğum insanlar vardı zaten. fakat biri çok hoştu. kendisi benden on yaş büyük biri ve tam olarak istediğim gibiydi her şeyi, doğal olarak çekiliyordum ona. benim ilkim olacağı için kendisiyle yapmamın daha uygun olduğunu, çünkü kendisinin benim için en iyisini yaşatacağını ve tamamen güzel bir şekilde hatrımda kalması için çabalayacağını söyledi. güven duydum ve kabul ettim. buraya kadar her şey ne kadar güzel, en azından düzgün. zaten devamında her şey sarıyor b*ka. efendim ben gittim bu hoş adamın evine. ilk defa canlı canlı görüyoruz birbirimizi yüzlerde gülümseler benim dışardan tatlı görünüp bana iğrenç gelen utanmalarım, adamın iltifatları falan derken oturduk güzel güzel sohbetler ederek hoş içecekler tükettik. haliyle başladı yavaştan dibime sokulmalar, içimde hoş duygular yaratan güzel dokunmalar. kısa süre sonra başladı bizim mesai. aklı sürekli sekste olan ağır bir ergenlikten çıkmış olan ben, tabii ki anal bölgemle bazı cisimleri muhatap etmiştim fakat gerçeğin yerinin hiçbir salatalığın ya da başka cisimlerinin tutmadığını o an fark etmiştim. güzeldi ama biraz garipti de, bir kere yorucuydu. pozisyonda kalmaya çalışmak, karşındakinin buğulu gözleriyle ufak iniltilerini duymak ve kalçana ritmik şekilde vurup duran bir kasık, ara sıra verilen öpücükler; değişikti. sonuca gelirsem hep istediğim bir şey ve ilk yaşadığım bir duygu ile eylem olduğu için doğal olarak benzersiz zevk aldım, güzeldi. ta ki gecenin içine çok afedersin ben s*çıncaya kadar :) bu utanç gülümsemesi ve kendinden tiksinme gülümsemesidir. olay bitti yatakta yan yana yatıp tavanı izlemeye başladık. iki dakika geçti aynı pozisyon üç dakika geçti aynı pozisyon izle babam izle tavanı. beş dakika sonra bu adam döndü beni izlemeye başladı fakat benim gözler hala tavanda. sorgu içerisindeyim o an resmen naptım ben ruh halindeyim (kendine gel amk kaan'ı, demek isterdim kendime o ana dönebilseydim şu an). abi, adam ağzını açar açmaz ağlamaya başladım. adam noluyo amk deyip dikildi yerinden. bunu görünce ben de kalkıp yüzüne bakarak ağlamaya devam ettim. ama nasıl ağlayış surat büzülmüş dudaklar aşağı kaymış, sıfatül çehrem ne halde vallahi bilmiyorum. eğv eğv de konuşuyorum bir şeyler. bir sus de mi? adam korktu, dedi tamam sakin ol. dedim olamam, olamıyorum. ellerimle kapadım yüzümü çektim dizlerimi kendime ağlıyorum. adam peçete aldı bir yerlerden geldi yanıma odadan çıkıp. onu görünce aklıma dank eden şeyle yeniden şiddetli ağlamaya başladım. kocası tarafından evleneceği günün akşamı aldatıldığını öğrenen kadınlar gibiyim. öyle bir ağlayış tarzı. bir de burnumu sümkürerek adama dert anlatıyorum. diyorum ki: sana kendini kötü hissettirdim özür dilerim lütfen. tamam kaan. kendi gecenin anasını s*ktin de adamınkini bırak bari. bu ruh halindeydim o an. derken çok güzel bir şey oldu. adam sarıldı bana, yasladı başımı göğsüne. saçlarımı okşarken rahatlatıcı bir şeyler demeye koyuldu rahat bir ses tonuyla. sonra uyuttu beni cart curt. hayatımda uyuduğum en güzel geceydi. o günden sonra bir daha benimle konuşmayacağını sanıyordum fakat ertesi gün sürekli mesaj atıp iki defa da aradı beni. neyse işte benim ilkim böyleydi. her tarz duygu vardı valla. belki de hayatımın aşkını da bulmuşumdur ilkimle kim bilir.
değerli sözlük yazarları ilk anal seksinizi hatırlıyormusunuz? ben götüm kanıyor zannetmiştim çok canım acımıştı. ilker hep acır da acaba aranızda acısız yaşayan var mı? ya da acısız yaşananın formulü ne? genç gay arkadaşlar çok merak ediyor bu konuyu. buyurun yoruma :))
selam canlarım size ilk başarılı anal seximi anlatayım dedim bu akşam. ben hep analda başarısız oluyordum içime alıyordum canım çok acıyor, zorlanıyor seksi ya yarıda bırakıyor, ya elle blowjop ile partnerimi rahatlatıyor ya da hiç anal yapmadan sakso ile bitiriyordum. neyse bir gün hornetten biri ile tanıştım. buluşmaya gitmeden öpüşür, sevişir sakso çekerim diyordum kendi kendime. (nerden bileceğim adam ile 3 ay sevgili olacağımı!) neyse adamla buluştuk; olgun yalnız yaşayan temiz yürekli iyi kalpli saf biri. eve geçtik konuştuk seks sohbeti filan derken baya ısındık birbirimize. izin alıp banyoya geçtim hazırlandım içeri geldim ateşli bir şekilde öpüşmeye başladık ama nasıl... şapur şupur öpüşüp yiyoruz birbirimizi. misyonerde çatala gelmişim öpüşüyoruz o kerkiniyor sokmaya çalışıyor daha sakso çekmedimle ancak durduruyorum. neyse 69 pozisyonunda başladım saksoya ben sakso çekerken o da beni açmak için parmaklamaya başladı o parmaklıyor ben sakso çekiyorum. bu iyice azdı ben azdım sikmek istiyorum dedi ben de tamam dedim ama nasıl korkuyorum nasıl gerginim anlatamam. bu arada sikilmekte istiyorum :) neyse yüzükoyun uzandım bu girmeye başladı benim canım bir yanar bir yanar bir yanar... içimden de diyorum ulan keşke hiç anal yapmasaydık şimdi sakso da çekemem tekrardan... neyse biraz kökleme isterken canım çok yandı. ya olmuyo dedim acıyor (düşüncem elle boşaltırımdı) doğruldum götümde jel içinde... bana o an partnerim eski sevgilim öyle bir ders verdi ki hiç unutmuyorum;
sağ eli ile çenemin altından tuttu gözlerimin içine baka baka “bu yarrağı içine almak istiyorsun ve alacaksın, karım olacaksın şimdi soruyorum sana kocan olmamı istiyormusun?” önce gözlerine sonra dimdik olmuş aletine bakarak kolundan tutarak “gel aşkımmm” dedim inanarak ve isteyerek uzandım tekrardan. uzandığımda kalçama öyle bir şaplak attı ki şlap diye halen daha unutmuyorum. “kasma artık kendini...” yavaşça yüklendi biraz canım yansa da biraz sonrasında artık hoşuma gidiyordu oda kasıklarının kalçalarımda çıkardığı şap şap sesleri ile adeta çınlıyordu. zevk alıyordum ve zevk veriyordum o zevki anlatamam adeta çıldırıyordum o an kaç dk sürdü inanın bilmiyorum sadece ılık ılık pıt pıt içime aktığını geldiğini hatırlıyorum. 3 ay boyu her cumartesi birlikte olduk. uzun soluklu ilk ve tek ilişkimdi. ve bu anım ilk başarılı anal seksimdi benim için çok özeldi paylaşmak istedim. iyi akşamlar.
genç pasiflere 3 öner’im var
1-bebe yağı ve tükürük kesinlikle kullanmayın, anestol pomadı şiddetle öneriyorum çok rahatlatıyor (kendinize sürdürün içine içine hatta sakın partnerin aletine sürmeyin sakın) okey çilekli jel partnerinize kullanabilirsiniz artık o da yoksa vazelin
2-haftada hatta on günde 1 den fazla yapmayın,
3-sağlığınız için muhakkak ama muhakkak prezarvatif kullanın, bugüne kadar içime boşalması ekstra hiçbir zevk vermedi bana; burda tüm pasiflere sorun yüzde 90’ı içine boşalınmasından zevk aldığını söylemez, aktifi geriyor prezarvatif kabul ediyorum hissetmek istiyor aktif eğer partnerine çok ama çok ama çok çok çok güveniyorsanız prezarvatif taktırmayabilirsiniz ama ilk buluşmada tek seferlik tek geceliklerde muhakkak kullanın. sonra çok pişman olursunuz.
çok gevşediğin için prostat orgazmı yaşamadın ondan zevk alamamışsındır. prostat orgazmı olsaydın inan bana artık hiç bir pasifin arkasına geçmezdin :) 13 aktife pasif oldum; 2 pasife aktif oldum 10 kadına aktif oldum pasiflikten aldığım zevki hiçbiri vermedi.