naringergedan

  • /
  • 10
ne metrobüsün arka sırasında sessizce oturan, ne fırsat bu fırsat herkesi elleyen, ne de metrobüs kalabalığındaki yalnız yazardır. metrobüsün ta kendisidir; herkes biner, başı çok kalabalıktır ama kimse sahibi değildir, kimse sonsuza kadar üzerinde/üstünde/içinde kalamaz. *
kendisini tanımayanlar entrylerindeki ironileri anlamakta zorlanıyor gördüğüm kadarıyla. bir tanısanız aslında çok güzel kafası vardır, keşke bu kafa çoğaltılabilseydi.
dürüst adamdır vesselam. dünkü zirveye gelemediğini bana telefon ederek söylemiştir. "dark valla yol çok uzak biliyorsun, o metrobüs beni çok yoruyor, biliyorsun üşengeç bir adamım" demesi bile bana yetti. pampiş seviyorum seni, sen gelme biz geliriz sana bebetom.

(bkz: ayı sözlük kartal pendik gittik gittik geldik zirvesi)
sözlükte ilk tanıştığım ve en çok okuduğum yazardır kendileri. elit tavrından asla ödün vermese de aslında halkın o kadar içindendir ki şaşar kalırsınız. adeta bir ghandi, bir türkan şoray kendisi.
sözlüğün özünü yansıtan ayı sözlük'ün aylık özetlerini düzenli olarak ve mükemmel biçimde yazmaktan bıkmayan ulu-yazar!
bu akşam herkese güzel müzikler gönderiyor, kesin bir hinlik peşinde olmalı.
(bkz: açmayın naringergedan)

metrobüsteki bir şey gibidir hani derler ya, nasıl anlatsam şey işte böyle acayip bir şey... of tamam bulamadım bir şey yazacak idare edin.
metrobüste,boğaz köprüsünü geçene kadar,herkese ayı diyen yazardır.*
metrobüste boş yer gördüğünde, john terry gibi kayarak koltuğun yanına gelen yazardır.
metrobüste gaz çıkarıp "kimden geliyor bu koku, iğrenç yuaa" bakışı atan yazardır.
zirvedeki sessizliği sonrası zirve bitişinde akıl almaz cümleleriyle beni yaran yazardır. bir de böyle esprileri ciddi ciddi yapmıyor mu bayılıyorum bu adamın tarzına yahu.
sözlükte dark bear dan sonra en çok entry giren yazar olan naringergedan ın bunu nasıl başardığını resimli olarak anlatıyorum.

http://rajuchoubey.homestead.com/files/portable.jpeg
kendisine linkteki karikatürü armağan ediyorum.

eşcinselliği, erkekliği, toplumsal zırvaları ele alış biçimi ve yermesine bayıldıgım yazar. cidden. erkeklik * kavramı üzerinden nemalanan ne varsa sikip atıyor ve bagırarak itiraf ediyorum ki çok hosuma gidiyor. işte böyle.
entrylerini okumadan güne başlamadığım insan. kendisi sözlüğün has adamıdır.


saygı duyun.

(tanımam etmem ama çok fena nickaltı giresim geldi)
ilerleyen yaşını adeta tokyo sokak modasından apart kombinlerle gizlemeye çalışan, ancak gşderek saknleyen doğasıyla yaşını ele veren, yakalanınca da adeta yaşından beklenen olgunlukla hiçbir şey yokmuş gibi yaşını kabullenen yazarımız. severek takip ediyoruz.
giydiği bir karış şort ve mayolarla bodrum'da sükse yaratan, danslarıyla tüm gözleri üstünde toplayan ve birlikte tatile çıkılması gereken insanlar listesinin en başında yer alan pek sevgili gergedanım.
kendisini tanımam muhtemelen hiç sohbetimiz de olmadı ama zamanında beğendiğim aklımda olan ve yeniden sözlükte görünce sevindiğim yazarkişisi.
demekki benim ona gönderdiğim müzikleri başkasına satıp müzik zevkimden nemalanan yazardır. naringergedan metrobüste yer isteyen yaşlı teyzeler gibidir. aslında seni beni mezara koyarlar ama yine de o yeri isterler.
açtığı başlıkları girdiği entryleri görünce zekasına hayran kaldığım, hasetimden çatır çatır çatladığim yazarcım. umarım tez zamanda hafızasını kaybeder de kendi entrylerini tek tek şikayet edip ortadan kalkmalarına vesile olur. ben denedim de kıyamadım. vazgeçtim. kendisi yapsın. sürtük nolacak.
müzik zevki güzel olan yazardır, mesajla gönderdiği bir parça ile gönlümü kazanmıştır.

naringergedan, metrobüsteki fortçu gibidir. onsuz avcılardan kadıköye gelmek sıkıcıdır ve renksizdir. tam metrobuste uykuya dalarken arkadan değdirip, göt korkusuyla sabah uykularımızı açar. *
  • /
  • 10