fadednarcissus

Durum: 15 - 0 - 0 - 0 - 05.03.2017 00:10

Puan: 137 - Sözlük Kezbanı

1 yıl önce kayıt oldu. 6.Nesil Yazar.

Henüz bio girmemiş.

fuck buddyden hoşlanmak

önceleri yok canım dersin anlamazsın, sonra anlarsın belli etmemeye çalışırsın çünkü o öyle bir şey hissetmiyordur anlarsın, sonra da başkasına aşık oldum der ve bir daha hayatınıza girmez. böyle bok bir durum. napmak lazım

bok

bir youtube kanalı olan yeşim nasimin bok demesini duymadan geçmeyin


yürünesi yollar

babamla çatışmaktan çok sohbet ettiğimiz, eve dönerken çikolata alınan zamanlarda yapılan uzun yürüyüşlerin her hangi yolu

verdim ama pişman değilim dediğiniz şeyler

çok sevdiğim bir kitabımı eski sevgilime vermiştim, okusun da aşk ne demekmiş anlasın hayvan herif! hiç pişman değilim

aşk acısı

severek ayrılmak diye bir şeye inanmazdım ta ki yaşayana kadar. oluyormuş, ayrılmak gerekiyormuş. yatakta ölmeyi beklerken buluyorum kendimi her gece. içim acıyor yitirilenlere

uzun süreli ilişki

ilk zamanlar her şey çok heyecanlı, yeni bir ilişki yeni bir insan yeni deneyimler.. zamanla bu heyecan yerini büyük bir sevgiye bırakıyor. bir olmak ne demekmiş onu görüyorsun. uyurken sımsıkı sarılan insan gidiyor yerine senin uyurken sarılmayı sevmediğini bildiği için hep biraz uzakta yatan biri geliyor. bütünün oluyor. zamanla heyecan yerini alışkanlığa bırakıyor evet ama o sevgi içini ısıttıkça heyecana çok da gerek kalmıyor. zorlukları yok mu? olmaz mı.. tahammül seviyen azalıyor ufacık bir yanlışında boğazlayasın geliyor. ama seni en iyi nasıl sakinleştireceğini de o biliyor işte. hadi kolaysa bırak bu adamı da bir yabancının kollarına gir. olmuyor azizim

kerimcan durmaz

eşcinsellerin recep ivedik'i demiş bir yazar. ne güzel demiş hay ağzına sağlık

ayı sözlük yazarlarının şu an dinlediği şarkılar

dillon-thirteen thirtyfive
https://www.youtube.com/watch?v=bdsur22gqpq

seksten soğuma nedenleri

bir kadın olarak 3 yıldır hayatımda olan adamla seks yapmaktan soğudum. neden mi? aşırı istekli olması. bi dur be adam bi dur da ben teklif edeyim bi üstüme atlama!

ayı sözlük yazarlarının ilişki durumları

ha bitti ha bitecek derken seneler geçmiş gibi

geç saatlerde kadın yazarların online olmaması

kadındır o kadın. bayan olsa yerinde duramazsın

apartmandaki yemek kokusu

apartman boşluğundan ''öğrenciyiz öğrenciiii!' diye bağırma isteğime engel olamıyorum böyle durumlarda.

ses etme

şarkı mükemmel olsa da son günlerde klibiyle gündeme gelen şarkı. ülkeye umut olan bir klip olmuş tüylerim diken diken izledim emeği geçen herkesin ellerine sağlık. şu an kafamdaki tek soru klip yayınlanacak mı yayınlanırsa yayından kaldrılacak mı? bize bunu sordurtanlar utansın ulan!

tospik canım arkadaşım

en sevdiğim bölümdür bu da

homojen party vol.1

misafir olarak geldiğim parti beni yazar olmaya sürükledi. herkes o kadar samimiydi ki ortama hemen ısındım. yayında yapımda emeği geçen herkesin ellerine sağlık. süpersiniz
Henüz bir favori entry yok.

Toplam entry sayısı: 15

fuck buddyden hoşlanmak

önceleri yok canım dersin anlamazsın, sonra anlarsın belli etmemeye çalışırsın çünkü o öyle bir şey hissetmiyordur anlarsın, sonra da başkasına aşık oldum der ve bir daha hayatınıza girmez. böyle bok bir durum. napmak lazım

homojen party vol.1

misafir olarak geldiğim parti beni yazar olmaya sürükledi. herkes o kadar samimiydi ki ortama hemen ısındım. yayında yapımda emeği geçen herkesin ellerine sağlık. süpersiniz

tospik canım arkadaşım

en sevdiğim bölümdür bu da

seksten soğuma nedenleri

bir kadın olarak 3 yıldır hayatımda olan adamla seks yapmaktan soğudum. neden mi? aşırı istekli olması. bi dur be adam bi dur da ben teklif edeyim bi üstüme atlama!

kerimcan durmaz

eşcinsellerin recep ivedik'i demiş bir yazar. ne güzel demiş hay ağzına sağlık
Henüz takip ettiği biri yok.
Henüz takip eden biri yok.