scientistpanda

Durum: 77 - 72 - 11 - 0 - 14.10.2018 13:00

Puan: 1114 - Sözlük Kezbanı

2 ay önce kayıt oldu. 7.Nesil Yazar.

siz sanki çok şeysiniz...
  • /
  • 4

full artı full aktif

göte mukayet olun bunlar hiçlikten gelen göt deliği savaşçıları,götünüzü tarumar eyleyebilirler(!)

sevgilisinin cep telefonunu karıştırmayan insan

güvenmediğin biriyle bu yola girmek kadar saçma bir davranıştır.güveninizi boşa çıkarması da sizin suçunuz değil.

cinsel organa sıvı enjekte etmek

ben de bir hetero olarak

ne heterosu be!biraz çalkala bak nasıl homo oluyor o(!)

uzayda bu kadar kaos varken nasıl oluyor da dünya yok olmuyor

izmir'deki eşcinsel düğün

hiç davet yok...ayıp yani 20 gündür aynı deneyi yapıyorum bi kafa dağıtırdık annem.

çav bella

ayı sözlük yazarlarının unutulmaz pişmanlıkları

hayatımın en boktan döneminde çok değer verdiğim birisine saçma sapan davranmıştım.çok yanlış zamana denk geldin be be yim geri dön...

bi versem rahatlicam da

aşşırı ilgi duyduğunuz birisine karşı elinizin,kolunuzun ve popişkonuzun bağlı olduğu durumdur.''ah bi versem zaten o bana yanar...''hee yanıyor alev aldı şuan bak.

hoşlanılan erkeğe açılamamak

boxer koklamak

ruh hastalığı...sadece kocişkonunki koklanır...

nesli tükenen zonguldak ayıları

@çıldırdım buna yürrek mi dayanır be...
@thepillars bölümümde iyi eğitim veren okullardan birisi ama yatay geçiş yapıcam erasmustan sonra bakalım*

nesli tükenen zonguldak ayıları

@thepillars beni nasıl üzeceğini iyi biliyorsun nomıssez...

nesli tükenen zonguldak ayıları

ah pillars...yemekhane de roka,salata falan çıkıyor pilav falan olunca ekmeğin arasına koyuyorum...

nesli tükenen zonguldak ayıları

ama merdivenlerin popişe olan etkisini seviyorum.

nesli tükenen zonguldak ayıları

burada son 1 haftadır carsiya giden minibusler zamlandı ve 2.5tl vermemek icin her yere yürümek zorunda kalıyoruz.zonguldak'ta chub/bear hiç bişi kalmadı bende 4 kilo vermişim...yokuşlar dik merdiven dolu,devletin acilen bu duruma el atması gerekiyor.75 kilonun üstünde bi ben kaldım zayıflamamak için arkadaslarımla buluşmuyorum.zor durumdayız...

sevgilisini kendi elleriyle besleyen adam

ayı sözlük yazarlarının hobileri

dark bear'ın ayı sözlüğü despotca yönetmesi

yalaaannn....pamuk gibi adamı sinir ediyosunuz.

yalanın yalan doğurması

her şeyin baslangici bi yalanla başlar.söylersiniz ve onu gerçek kılmak için yeni yalanlara başvurursunuz.sevdiğiniz birine yeni kimliğinizle ilgili bilgiler vermek,belkide en zor şeydir hayattaki
...yeni adem elmaları,tanrıyı sinirlendirecek bir çok yenilik.sizi siz yapan bu şeyden başkaları için vazgeçmeyin çünkü siz değişebildiğiniz için güzelsiniz...stabil kalanların mutluluğu için karakterinizden olmayın.
  • /
  • 4

erkek erkeğe seks

erkeklik kavramı üzerinden bolca kompleks barındırabilen seks.

en sevilen bakınızlar

uzayda bu kadar kaos varken nasıl oluyor da dünya yok olmuyor

gama ışınları,gök taşları,kara delikler,yıldızların ölümü...ve biz hala yaşıyoruz !

toplantı esnasında ayı sözlük

canınız sıkılınca koltuğu sağ ve solunuzdaki gözlerden uzak tutmak için biraz geri çekip sırtınızı iyice geriye yasladıktan sonra rahatça yapabileceğiniz eylem. ayrıca kontrolsüz ereksiyon yaşamamak için girdiğiniz başlıkları da düzgün seçmeniz gerekmektedir. sağınızdaki toplantı notlarını tutan sekreter bayanın dikkatini çekmemek lazım en nihayetinde, yoksa ertesi gün tüm ofis sizi konuşabilir.

yalnız baya canım sıkılmış ha.

bi versem rahatlicam da

otobüs yolculuğunu zehir eden şeyler

öndeki orta yaşlı baş örtülü teyzenin koltuğu ağza dayaması. başka şey olsa neyse de koltuk olmuyor orada.

hoşlanılan erkeğe açılamamak

eşcinsel olarak biriyle karşılıklı beğenişip anlaşıp ilişki yaşama ihtimaliniz samanlıkta iğne aramaktan beter.hem de o kadar uygulama ve tanışma siteleri olmasına rağmen.o yüzden birkaç denemeden sonra daha fazla burnunuzun sürtülmesini göze alamadığınız için ölüp bitsenizde belki biri beni görür diye kenara çekilip beklemeye başlıyorsunuz.birini beğenseniz bile açılmak aklınızın ucundan bile geçmiyor.

otobüs yolculuğunu zehir eden şeyler

uyurken muavinin ustunuze bosalmasi.

otobüs yolculuğunu zehir eden şeyler

dinlenme tesisi soğuklarından tutun koltuğunu böğrünüze kadar yatıran hanzolara kadar akla gelen her şeydir.

paketteki son sigara

vampire dönüşürüm...
zombi olurum....
gladyatör olurum...
cani olurum....
elm sokağı kabusu olurum......son sigaramı içersen eğer....

Toplam entry sayısı: 77

somer sivrioğlu

masterchef'i izlerken ilk gördüğümde bir yazarın ismiyle tepki vermiştim ''çıldırdım''

otobüs yolculuğunu zehir eden şeyler

1-çirkin ve zayıf muavin
2-80 lira verdiğiniz biletin buna değmemesi o tv asla çalışmıyor,asla o dosyalarda dinlenebilinecek müzik yok ve asla usb portları çalışmıyor ki 7 saat boyunca şarkı dinleyebileceğim tek aracı kullanabileyim.
3-yanınızdaki insanın omzuna başınızı koyduğunuzda size yüzsüzmüşsünüz gibi davranması* ama henüz sadece kötü bakış attılar her otobüs yolculuğunda birinin omzuna yatarım,tontiş grannyler sizi seviyorum çünkü üstümü örtüyosunuz.

not:şuanda otobüsteyim 7 saatlik zonguldak serüvenimde yine bu*tabletimsi şeyi bozuk,priz yok ve usb portuna bi gerizekalı çekirdek sokmuş.bugün sana çok sinirliyim pamukkale...

nesli tükenen zonguldak ayıları

@çıldırdım buna yürrek mi dayanır be...
@thepillars bölümümde iyi eğitim veren okullardan birisi ama yatay geçiş yapıcam erasmustan sonra bakalım*

sözlükçülerin en sevdiği sözlükçüler

yorumları okurken bir alttaki yorumun bir üstteki yorumla aynı anlam taşımasını sağlayan yazarlara bayılıyorum aşırı özgün,aşırı çekiciler.telefonu içime sokasım geliyor.

hoşlanılan erkeğin kadınsı çıkması

dün yaşadığım olaydır.kahve içerken çok sert biri gibi bi izlenim verdi ondan sonraki mesajlaşma sürecinde,telefonda falan sikerim sokarımcı bi ruh hali vardı evine gittiğimde ''ayy ablaa hoş geldin'' gibi bi tepkiyle karşılaştım,1 saniye tuvalete gideyim dedim yüzümü falan yıkadım belki hayaldir diye ama değilmiş içeriden''abla çabukk'' diye bir ses duydum kilolu olmasaydım tuvalet penceresinden kaçardım*sonuç olarak beklentiyi yukarıda tuttuğum için baya kötü bi seks deneyimi oldu benim açımdan.feminen aktiflerle sıkıntım yok en başından beri feminen davransa neyse de insan ne bekliyor ne çıkıyor yani...

somer sivrioğlu

masterchef'i izlerken ilk gördüğümde bir yazarın ismiyle tepki vermiştim ''çıldırdım''

ben vereceğimi veriyorum zaten

genelde genç pasiflerin vazgeçilmez olduklarını hissettikleri bir dönemdeki mottosudur.aktifine her şeyi kitlerler.kendini ücretli pasif kategorisinden ayırmak içinde bu cümleyi kullanırlar,halbuki dün gece adama 400 lira harcatmıştır.hayatında orijinal ayakkabı reyonunun alt katından bile geçemeyen*kullanabilecekleri birilerini bulunca arap şeyhi sevgilisi edasıyla spor ayakkabı reyonunun kelimenin tam anlamıyla*
kendi adima konusmak gerekirse öğrenci adamım genelde deplasmana gidiyorum ama hoşuma giden bi aktifin yeri yoksa yer konusunu ortak bişeyler atıp çözme fikri ilk benden çıkıyor.yanıp tutuştuğumdan mı diye düşüneceksiniz şimdi hayır.eğer seks işcilerinin onursuz,adice bir iş yaptığını düşünüyorsanız ve kendinizi o kategoriye girmeyecek kadar onurlu buluyorsanız yapmanız gerekenin bu olduğunu düşünüyorum.eşcinselliği kendi arkadaş ortaminizdaki sponsor yarışına alet etmeyin.zorunlu seks işçilerini aşşağılayıp onların yaptığı işi başka başlıklar altında yapınca daha onurlu olmuyorsunuz,iticisiniz.

otobüs yolculuğunu zehir eden şeyler

1-çirkin ve zayıf muavin
2-80 lira verdiğiniz biletin buna değmemesi o tv asla çalışmıyor,asla o dosyalarda dinlenebilinecek müzik yok ve asla usb portları çalışmıyor ki 7 saat boyunca şarkı dinleyebileceğim tek aracı kullanabileyim.
3-yanınızdaki insanın omzuna başınızı koyduğunuzda size yüzsüzmüşsünüz gibi davranması* ama henüz sadece kötü bakış attılar her otobüs yolculuğunda birinin omzuna yatarım,tontiş grannyler sizi seviyorum çünkü üstümü örtüyosunuz.

not:şuanda otobüsteyim 7 saatlik zonguldak serüvenimde yine bu*tabletimsi şeyi bozuk,priz yok ve usb portuna bi gerizekalı çekirdek sokmuş.bugün sana çok sinirliyim pamukkale...

nesli tükenen zonguldak ayıları

@çıldırdım buna yürrek mi dayanır be...
@thepillars bölümümde iyi eğitim veren okullardan birisi ama yatay geçiş yapıcam erasmustan sonra bakalım*

hoşlanılan erkeğin kadınsı çıkması

dün yaşadığım olaydır.kahve içerken çok sert biri gibi bi izlenim verdi ondan sonraki mesajlaşma sürecinde,telefonda falan sikerim sokarımcı bi ruh hali vardı evine gittiğimde ''ayy ablaa hoş geldin'' gibi bi tepkiyle karşılaştım,1 saniye tuvalete gideyim dedim yüzümü falan yıkadım belki hayaldir diye ama değilmiş içeriden''abla çabukk'' diye bir ses duydum kilolu olmasaydım tuvalet penceresinden kaçardım*sonuç olarak beklentiyi yukarıda tuttuğum için baya kötü bi seks deneyimi oldu benim açımdan.feminen aktiflerle sıkıntım yok en başından beri feminen davransa neyse de insan ne bekliyor ne çıkıyor yani...