bazen hayat hayao miyazaki filmlerindeki gibi olsaydı keşke dememe sebep olan üstad. anime karakterler çizmeye başlama sebebim. filmleri için joe hisaishi'nin bestelediği eserlerse ayrı bir hayranlık sebebidir.
geçen sene isveç'te ve bu sene danimarka'da da gördüğümüz üzere bu iskandinavyallıların kendi olumsuzluklarını bile ustaca komedi unsuru haline getirmelerine, özgüvenlerine ve eleştiriye açıklıklarına bayılıyorum.*
üzücüdür, çevrenizde sizinle ilgili her şey sizden bağımsız gelişmeye başlar. anlamamaktan çok anlamamaya çalışmak daha basit bir kaçış yolu gibi gelsede, olan bitenin karmaşasına kapılmamak lazım. etraf kötü, etraf gibi olmayın.