final haftası

öğrenciliğin en sıkıntılı dönemini belirten süreç. <br>= vize haftası x 2
öğrenci olmak? unuttum yahu, o kadar zaman geçti. geçenlerde bir arkadaşım bahsediyordu vize kredi cart curt, olm bi bok hatırlamıyorum dedim. 17 yıl olmuş fakülte biteli. kabus yani, o kadar yaşlandım 39 oldum. aha, yaş yazmışken tam profil vereyim bari (bkz: ayı sözlük yazarlarının profilleri)
gerçek bankamatiğin baba olduğu güzel günler.
evde hic bulaşığın kalmadığı her yerin dip köşe temiz olduğu nadir haftalardandır.ders çalışmak yerine herşey o kadar cazip gelir ki 1 saat boyunca elimde kahveyle dışarıyı izlediğimi bilirim. bu zamanlarda başkalarının yaptığı herşey cazip gelir insana..
şuan içinde bulunduğum güzel hafta. herkesin gerçek kimliği bu haftada ortaya çıkabilir. <br>-abi xxxxxin notlarını alabilir miyim senden ? <br>++ abi o notlar ben de yok ki? <br>- amk ahmete vermişsin. <br>++ ha? oo? ff? jj? <br>- siktir. amip!
yarın final sınavı olduğu kimin umrunda. acayip bir rahatlık. son sene olmanın inanılmaz ağırlığı. * <br> <br>(bkz: ben böyle değildim)
yusufunun tadı bile bir başka olan haftadır. o yıllarda kabus gibi gelse de sonradan o bile özlenir; hey gidi hey.
bu sene nasıl atlattığımı bir ben bilirim.hala integraller,olasılıklar gözümün önünde uçuşuyor kaç gün geçmesine rağmen üstünden.
yusuf haftasıdır efendim.bildiğin yusuf. *
gözde amerikan dizilerimin olduğu haftalardır.evet
ayyhh kolanyaağğ diye bağrınma sebebidir. o derece sıkar.
bir kez daha gelip çatan haftadır efendim.ya da çakan mı acaba?bunu birkaç gün sonra anlarız.neyse.final haftasını daha önce yazılan ve yazılmayanlarla kısaca özetlersek:
+ ders çalışmanızı engelleyecek herşey caziptir.küflenmiş bulaşıkları yıkayıp,aylardır süpürülmeyen evi süpürürken bulabilirsiniz kendinizi.
+ çalışmayacağınızı bilerek her birinin fiyatı nerdeyse bir günlük yeme ihtiyacınıza denk gelen notları çektirirsiniz.*
+ internet çok önemli.ilginizi çeken bir sürü yeni şey keşfeder,finaller bittiğinde yüzlerine bile bakmazsınız.
+ arkadaşlarınızla ders çalışmak için toplanıp ,içip pes ya da kağıt oynarsınız.
çoğaltılabilir.
etrafta haala ben daha çalışmaya başlamadım olum diyen insanların olduğu haftadır gelmiş çatmıştır anacım.hayır nelere yeteneğiniz ilginiz olduğunu da hep bu hafta keşfedersiniz ne hikmetse.yapmayacağınız tek şey o masaya oturmaktır.gerçi son gece bi yusuf yusuf olmuyor değil insan ama sınava girip çıkınca * bi rahatlama oluyor tabi.
ne yazık ki okuduğum bölüm ve fakülteden dolayı tecrübe edemediğim orgy haftası.

tek tek mi yoksa hepsinin bir arada girmesi mi daha iyi karar veremiyorum.

dört veya beş haftada bir, tek sınavda tüm dersleri ver. yaptın yaptın, yapamadın oyyşşş.... finali dahi tek gün olunca insan imreniyor finalleri haftaya yayılmış olanlara.***
kahvenin, çayın dibine vurulduğu, yurt köşelerinde sabahlanıldığı, gecenin yarısında yurdun a bloğunun siyah kediyi, b bloğunun beyaz kediyi tutup kedi kavgası seyredildiği, ne akla hizmetse mahalle ortasına yapılan 1000 kişilik erkek öğrenci yurdunun bu aşırılıklarına mütevellit mahalle ahalisinin polis imdatı arayıp, polisin olay yerine intikali ile yine yaklaşık 300 kişinin gece yarısı istiklal marşının tek bir sesle okunabildiği, 15 yıl geçmesine rağmen hala ruyalarımda; geçemediğim bazı dersler olmuşta beni fakülteden çağırıp senede bir kaç kez "lan ben yine çalışmadım"dediğim halde sınavlara girdiğim en unutulmaz haftalar...
içinde bulunduğum cenabet hafta.
içinde bulunduğum hafta. bitse de gitsek, bitse de gitsek, bitse de gitsek....
sonrasında insanın boşluğa düştüğü, bir süre boş zamanlarında ne yaptığını hatırlayamadığı ve ders çalışmadığı için suçluluk hissettiği lanet olası haftadır. neyse ki bitti de kurtuldum.
kekemeliğe sebep olan haftadır.
  • /
  • 3