xamous

Durum: 19 - 0 - 0 - 0 - 24.12.2012 20:50

Puan: 245 - Sözlük Kezbanı

6 yıl önce kayıt oldu. 2.Nesil Yazar.

Henüz bio girmemiş.

aynada kendi fotoğrafını çeken gay

dating sitesi veya grindr tarzı programlara profil fotoğrafı yapmak için çekiyordur. telefon dediğim şeyse tabii ki iphone.

bir tanesiyle bile anlaşamadım bugüne kadar. hepsi tuhaf sanırım.

public sex

bir keresinde bokunu çıkardığım şey. taksim tünel tarafında şimdilerde kapalı olan gloria jean's'in üst katında, gayet oturulan yerde o zamanlar takıldığım kişiye oral seks yapmıştım. kısa süre de değil ha, bildiğin yaladım durdum. kucağına filan almıştı hatta. o sırada kocaman bir tablo devirmiştik. kimsecikler de yoktu haliyle, tuhaftı. millet balkon kısmında oturuyormuş meğer. muhtemelen garsonlar da kameradan bizi izleyip beni arzulamakla meşguldü ahah neyse.

bir ısınma biçimi olarak osurmak

(bkz: iğrençsiniz ibneler)

(kusura bakmayın da yani söylemek zorundaydım)

grindr

kullanılmadığı zamanlar kafa dinlemenin, çirkeflik çekmemenin, varoş görmekten uzaklaşmanın verdiği huzurla yaşantıma devam ettiğim uygulama. *

üstteki yazar

aşk olsun o öyle bir insan mı?

starbucks

eşcinsellerin vazgeçilmez mekanı. hemen yanıbaşında caffe nero ya da başka bir şey olsa bile starbucks'ı tercih ederler. caddede suadiye'deki, istiklal'de ise tünel tarafındakiler gay starbucks diye bilinir.

kirli sakal

bana çok yakıştığı söylenen yüz kılı tipi. ben de yakıştırıyorum ama bazen emir büyük yerden gelince sinekkaydı vızıltısını duyuyorum.

love spent

madonna teyzenin mdna albümündeki en iyi parça.

cam var mı

pizza

pizza hut'tan yenmemelidir. git ekmek ye daha iyi. papa johns, küçücük sezar ve pizza bulls dururken hut'tan yiyene gülerim ben.

göbek takıntısı aşırı olmaya başladı

bir göbüş sever olarak hiçbir zaman aşırıya bağlayamayacağım hadise. ayva göbüş candır, rektus abdominuslu erkek ise dış kapının dış mandalı.

ayı sevmenin faydaları

yumuş yumuşsa üstünde uyumalıktır. kaslıysa benden uzak dursun. hem kas hem kıl çok itici lan.

uyuyan sevgiliyi izleyen salak sevgili

gerçekten salaktır. oğlum işin gücün mü yok lan, uyu sen de. sonra haftasonunu beklemekle geçiyor ömrün.

chai tea latte

insanlar nasıl içiyor bilmiyorum ama ağzıma sürdüğümde suratımın ekşimesine sebep olan bir içecek bu. ilk iki kelimesi gereksiz, latte kısmı tek başına yeter.

sevişme esnasında osurmak

öncesinde yemek yendiyse, ayaklardan soğuk alındıysa filan çok normaldir. ama engel olmak gerekir, yoksa çok kaka filandır.

erkek memesi

çevresi hafif kıllıysa namnam yenilesidir.

otobüs ereksiyonu

eşofman giymiş tatlı bir adamınkine tanık olmamla gözümün açıldığı cinsel aktivite. bir keresinde de minibüste yanımda duran adamınki kalkmıştı. kötü şeyler bunlar azizim.

zenne

senaryosu oldukça kötü, eleştirel anlamda bakıldığında ise kötünün de kötüsü olan film. tek olumlu yanı anlattığı hikayenin değeri.

yakışıklı ama itici adam

tanışmak istediğinde "slm nbr semt" diyen adamdır.
Henüz bir favori entry yok.

Toplam entry sayısı: 19

cam var mı

zenne

senaryosu oldukça kötü, eleştirel anlamda bakıldığında ise kötünün de kötüsü olan film. tek olumlu yanı anlattığı hikayenin değeri.

otobüs ereksiyonu

eşofman giymiş tatlı bir adamınkine tanık olmamla gözümün açıldığı cinsel aktivite. bir keresinde de minibüste yanımda duran adamınki kalkmıştı. kötü şeyler bunlar azizim.

yakışıklı ama itici adam

tanışmak istediğinde "slm nbr semt" diyen adamdır.

sevişme esnasında osurmak

öncesinde yemek yendiyse, ayaklardan soğuk alındıysa filan çok normaldir. ama engel olmak gerekir, yoksa çok kaka filandır.

zenne

senaryosu oldukça kötü, eleştirel anlamda bakıldığında ise kötünün de kötüsü olan film. tek olumlu yanı anlattığı hikayenin değeri.

ayı sevmenin faydaları

yumuş yumuşsa üstünde uyumalıktır. kaslıysa benden uzak dursun. hem kas hem kıl çok itici lan.

public sex

bir keresinde bokunu çıkardığım şey. taksim tünel tarafında şimdilerde kapalı olan gloria jean's'in üst katında, gayet oturulan yerde o zamanlar takıldığım kişiye oral seks yapmıştım. kısa süre de değil ha, bildiğin yaladım durdum. kucağına filan almıştı hatta. o sırada kocaman bir tablo devirmiştik. kimsecikler de yoktu haliyle, tuhaftı. millet balkon kısmında oturuyormuş meğer. muhtemelen garsonlar da kameradan bizi izleyip beni arzulamakla meşguldü ahah neyse.
Henüz takip ettiği biri yok.
Henüz takip eden biri yok.