xen

Durum: 18 - 0 - 0 - 0 - 06.12.2012 21:44

Puan: 318 - Sözlük Kezbanı

5 yıl önce kayıt oldu. 2.Nesil Yazar.

Henüz bio girmemiş.

brenda

closer da başroldeki kadın dedektifin adı. insanların damarına basıp konuşturması ile meşhur.

allahın siktir ettiği yer

bence allahın siktir ettiği yer öznel bakış açılarından bağımsız olmalı, belirli bi standartı olmalı. yani hepimizin mutsuzken bulunduğu, imkansızlıkların olduğu vb. yerler var elbette ama bunların hepsi allahın siktir ettiği yer mi. bence değil. şimdi userin teki ekvator ginesindeymiş bence allahın siktir ettiği yerlerden birisi orası. hani orada kevin james ile balayınada gitsen mumkun değil zevk alamazsın. veya somali, ya adamlar kol uzunluğunda machetelerle geziyo sokakta, kimse dışarı çıkamıyor. şimdi nasıl tanımlıcaz bu başlığı, eğer benim hayat standartlarımın yüzde birine hitap etmiyo diyosa birisi batman da olabilir bu tabi, ama ben kişiselleştirmeyen bi kategoride, can güvenliği birinci, insanlıktan uzaklığı da ikinci etken olarak alıyorum bu tanım için. dünya da emin olun o kadar boktan yerler varki, ben zor şartlar gördüm diyeni tövbe ettirip merkez camine imam yapar. örneklerimi entirilerden seçtim lütfen yanlış anlaşılmasın, kimseye bi lafım yok.

demet akalın

turkan diye bir sarki yapmis. inanilmaz guzel. dalga geciyolar sandim ilk basta.
dur nakaratini da yazayim yarim olsun.

dun gece bikac film seyrettim, canim cikti aglamaktan
o turkan yok mu o turkan, yine opturmedi dudaktan

rkan

evlat olsa sevilmeyecek tipler

beiktaşlı ali eren'i dahil etmek istediğim grup.

marjinal

ankarada siyah ve griden farkli bi renkt mont, kaban, gocuk giyerseniz rahatca marjinal oldum diyebilirsiniz. resmen lojman griligi ruhlara sirayet etmis. bu kadar ici ve disi kararmis yerlerde uzun sure kalmak depresif etki yapabilir. ankarayi severim o ayri ama guzel bi izmir aksamini kim ozlemez a dostlar!

mordred

mordred aynı zamanda bir druid dir. büyü gücü buradan gelir

sözlüğün en yakışıklı ayısı

bir kamu hizmeti yapmak ve yakışıklıları topluma kazandırma adına, sözlükteki acemiliğimin verdiği yüzsüzlükle, rdbear adlı useri sözlüğün en yakışıklısına aday gösteriyorum. tabirim yanlışsa beni affedin, bu camiayı cok tanımıyorum sadece sağda solda gördüğüm bearlar ve feys adreslerinden friendlerin fotolarınada bakıyorum genel profili görmek adına. valla dün burda fotosunu gördüm, kendisine de söyledim, benim için uzak ara en yakışıklı o.

elementary

yeni dönem sherlock holmes dizisi. sherlock'u jonny lee miller, dr watson'ı da -çok ilginç bir şekilde- lucy liu canlandırıyor. olaylar ingilterede değil new york city'de geçiyor. sherlock dizileri ana ilkelerine çok bağlı hareket etmediğini kendi çizgisini yaratmaya çalıştığını söyleyebilirim. hafta itibariyle sekizinci bölümğ yayınlandı. herkese tavsiye ederim.

damsız girilmez

ben istanbulda güzel bi semtte güzel bi mekan sahibi olsam damsız girilmez uygulamam ama filtreleme yoluna giderim. yani o kadar keko varki piyasada, kekolar kusura bakmasın, insanların huzurunu kaçırmak istemem. çift olanların oto-kontrolleri biraz daha fazla oluyor sanırım, buna dikkat etmek lazım. yani heterolar kadar homolarıda içeri almak lazım fakat gerçekçi olursak literatürde sap olarak tabir edilen kitleden(bir sap olarak söylüyorum bunu) maraz çıkma ihtimali daha yüksektir. mekan sahipleride bunu istemiyor doğal olarak. bunu önlemenin en güzel yolu insanları eğitmek olmalı diye düşünüyorum.

insanın kendini yakabilmesi

arap baharını başlatan kişi olarak kabul edilen amcamız bir tunusluydu ve düzene isyan manasında kendisini yakmıştı. bu olay büyük halk hareketlerinin başlangıcı olmuştu. şahsen ben sosyal mesaj anlamında kendimi yakabileceğimi düşünmüyorum. mantıklı da bulmuyorum.

bir ayıya aşık olmak

bi tanesine aşık oldum yıllar önce. straight olmasına rağmen o da bana aşık oldu sanırım, hiç kabul etmez, hiç de konuşmamışızdır bu kadar derin ama bunu belli etmenin 100 yolu varsa 90'ını yapmıştır. velhasıl sonra gitti bu manyak kendini spora verdi ve bildiğin skinny dedikleri çiroza döndü. o kadar zayıfladı ki, neymiş sağlıklı yaşıyormuş. bende çok zayıftım, sonra ben göbek yaptım kilo aldım, artık eski pantalonlarımın iki pacası bi bacağıma anca oluyor. rolleri değiştik anlıyacağınız. yıllardır hala uzatmaları oynarız, velhasıl ayı sevmek güzel ama ayının da ayısı var ayısı var.

erikli

bi rivayete göre tadını güzelleştirmek için içine şeker atıyorlarmış. ama böyle büyük bir markanın böyle basit hatalar yapacağına inanmak güç

sözlük yazarlarının prensipleri

prensiplerim hakkında çok iddialı olmam. her zaman şu bond filmi gelir aklıma. asla asla deme.

aktifleri eşcinselden saymayan zihniyet

bunların birde sadece ben aktif olucam, senin takımlara dokunmam, öpüşmem versiyonu varki ne farkı kalır diğerinin asansördeki damacanadan. zannımca öpüşmeyerek ve diğerinin cinsel organından uzak durarak kendi vicdani muhasebesinden galip ayrılıyor ve kendini hetero olarak niteliyor. insan beyni çok garip şeylere kadir.

iki erkeği yan yana görünce kesin gayler diyen insan modeli

böyle düşünen herkesi kötü niyetli olarak görmemek lazım diye düşünüyorum. toplum insanları genel kalıplara sokmaya çalıştıkça, yani insanları toplum içerisinde daha uyumlu bir konuma getirmek için normatif düzene doğru zorladıkça, insanlar iki erkeğin yanyana durmasını olağana aykırı, ters bir durum olarak göreceklerdir. çünkü normların gözünde doğal olan karşı cinslerin bağ oluşturmasıdır, aksi değil. bunun toplum normlarının değişmesiyle yavaş yavaş değişeceğini düşünüyorum. , hatta yıllardır bu değişimi görüyoruz. eskiden eşcinsellerin halk arasında ki kabulü nasıldı, hatta ebeveynlerin buna tepkisi nasıldı, şimdi ne olursa olsun o benim çoçuğum diyen sayısı az değil. önceden toplumun yaptırım gücüne karşı koyamıyordu çoğu eşcinsel, çoğu eşcinsel ailesi. tabi bu dediğim hala turkiyenin ufak bir yuzdesi için geçerli ama bu da çok önemli bir mesafe.

piknikte rakı içen öğretmenlere inceleme

normalde inceleme yapılması doğal. bu tarz şikayet merkezlerine bir ihbar geldiğinde soruşturma açılmasına karar vermek için bir ön inceleme/ ön soruşturma yapılır. ama bu inceleme haberde geçen ifadeler ne kadar doğrudur bilemem ama asla birçok öğrenci ve öğretmeni rencide edecek miktarda ve şiddette olmamalıdır. ön inceleme sonunda idari tahkikat yapılıp yapılmayacağına verilir. fakat burada bence asıl önemli nokta soruşturulup soruşturulmama değil, böyle bir suç ithamında karşılaşılan kötü muamelenin çalışanları terörize etmesi ve yönetimin lehine disipline ederek arzulanan memur tipine doğru değişime zorlamasıdır. bunun bilinçli olduğunu düşünüyorum, üzülerek söylemeliyim ki bundan kaçışında olmadığı görülüyor, en azından kısa zaman içerisinde.

libya'da 12 eşcinselin rehin alınması

trablus içerisinde birçok grup var. şu ana kadar ölmedilerse kurtulma şansları hala var demektir, çünkü onları kaçıranların radikaller olmadığı kesin. muhtemelen devrimci taburlarından bir tanesi kaçırmıştır. kaç tane tabur var ve bunların ipini kimler tutuyor hepsi de belli. aileleri şimdiye kimin kaçırdığını bulmuştur. asıl mesele ise, eşcinsellik orada türkiyede olduğu kadar görülebilir bir durum, ama buradan daha az kabul edilebilir bir olgu. dolayısıyla kurtulsalar bile libyada yaşama şansları kalmadı. orayı terketmek zorunda kalacaklar. aileleri de büyük bir utanç içerisinde yaşayacak. trablusta dönen seks partilerini, insanların kardeşini bile evine almayacak kadar milletin birbirine sarktığı-karşılıklı tabi bu- sokakta kadınlara yapılan akılalmaz ahlaksızlıkları düşününce eşcinsellere bu kadar saldırmalarını komik bulmuşumdur hep. velhasıl bu kadar çifte standartlı olmaları yanında birde sözleri ve icraatları arasında çok farklılıklar var. ama üzüldüm o eşcinsellere, kurtulmaları zor, radikaller olsaydı direkt öldürürdü beheading yaparak, muhtemelen bunlar ibret olsun diye ampute edilecekler veya infaz mangası tarafından vurulacaklar. hey gidi hey.

ayı sözlük yazarlarının şu an dinlediği şarkılar

iki sezon öncenin xfactor uk birincisi matt cardle'dan first time ever i saw your face (http://ayisozluk.com/lnk/a23098) isimli şarkıyı dinliyorum iki gündür, loop'a bağladım resmen. şarkı normalde kadın şarkısı ve yine aynı yarışmanın bizlere bahşettiği muhteşem ses leona lewis tarafından çok güzel seslendirilmişti daha önceki sezonlarda. fakat matt amca yapacağını yaptı ve daha öncekilerden dinlenemez bir hale getirdi şarkıyı. lütfen dinleyin.
Henüz bir favori entry yok.

Toplam entry sayısı: 18

aktifleri eşcinselden saymayan zihniyet

bunların birde sadece ben aktif olucam, senin takımlara dokunmam, öpüşmem versiyonu varki ne farkı kalır diğerinin asansördeki damacanadan. zannımca öpüşmeyerek ve diğerinin cinsel organından uzak durarak kendi vicdani muhasebesinden galip ayrılıyor ve kendini hetero olarak niteliyor. insan beyni çok garip şeylere kadir.

allahın siktir ettiği yer

bence allahın siktir ettiği yer öznel bakış açılarından bağımsız olmalı, belirli bi standartı olmalı. yani hepimizin mutsuzken bulunduğu, imkansızlıkların olduğu vb. yerler var elbette ama bunların hepsi allahın siktir ettiği yer mi. bence değil. şimdi userin teki ekvator ginesindeymiş bence allahın siktir ettiği yerlerden birisi orası. hani orada kevin james ile balayınada gitsen mumkun değil zevk alamazsın. veya somali, ya adamlar kol uzunluğunda machetelerle geziyo sokakta, kimse dışarı çıkamıyor. şimdi nasıl tanımlıcaz bu başlığı, eğer benim hayat standartlarımın yüzde birine hitap etmiyo diyosa birisi batman da olabilir bu tabi, ama ben kişiselleştirmeyen bi kategoride, can güvenliği birinci, insanlıktan uzaklığı da ikinci etken olarak alıyorum bu tanım için. dünya da emin olun o kadar boktan yerler varki, ben zor şartlar gördüm diyeni tövbe ettirip merkez camine imam yapar. örneklerimi entirilerden seçtim lütfen yanlış anlaşılmasın, kimseye bi lafım yok.

piknikte rakı içen öğretmenlere inceleme

normalde inceleme yapılması doğal. bu tarz şikayet merkezlerine bir ihbar geldiğinde soruşturma açılmasına karar vermek için bir ön inceleme/ ön soruşturma yapılır. ama bu inceleme haberde geçen ifadeler ne kadar doğrudur bilemem ama asla birçok öğrenci ve öğretmeni rencide edecek miktarda ve şiddette olmamalıdır. ön inceleme sonunda idari tahkikat yapılıp yapılmayacağına verilir. fakat burada bence asıl önemli nokta soruşturulup soruşturulmama değil, böyle bir suç ithamında karşılaşılan kötü muamelenin çalışanları terörize etmesi ve yönetimin lehine disipline ederek arzulanan memur tipine doğru değişime zorlamasıdır. bunun bilinçli olduğunu düşünüyorum, üzülerek söylemeliyim ki bundan kaçışında olmadığı görülüyor, en azından kısa zaman içerisinde.

iki erkeği yan yana görünce kesin gayler diyen insan modeli

böyle düşünen herkesi kötü niyetli olarak görmemek lazım diye düşünüyorum. toplum insanları genel kalıplara sokmaya çalıştıkça, yani insanları toplum içerisinde daha uyumlu bir konuma getirmek için normatif düzene doğru zorladıkça, insanlar iki erkeğin yanyana durmasını olağana aykırı, ters bir durum olarak göreceklerdir. çünkü normların gözünde doğal olan karşı cinslerin bağ oluşturmasıdır, aksi değil. bunun toplum normlarının değişmesiyle yavaş yavaş değişeceğini düşünüyorum. , hatta yıllardır bu değişimi görüyoruz. eskiden eşcinsellerin halk arasında ki kabulü nasıldı, hatta ebeveynlerin buna tepkisi nasıldı, şimdi ne olursa olsun o benim çoçuğum diyen sayısı az değil. önceden toplumun yaptırım gücüne karşı koyamıyordu çoğu eşcinsel, çoğu eşcinsel ailesi. tabi bu dediğim hala turkiyenin ufak bir yuzdesi için geçerli ama bu da çok önemli bir mesafe.

bir ayıya aşık olmak

bi tanesine aşık oldum yıllar önce. straight olmasına rağmen o da bana aşık oldu sanırım, hiç kabul etmez, hiç de konuşmamışızdır bu kadar derin ama bunu belli etmenin 100 yolu varsa 90'ını yapmıştır. velhasıl sonra gitti bu manyak kendini spora verdi ve bildiğin skinny dedikleri çiroza döndü. o kadar zayıfladı ki, neymiş sağlıklı yaşıyormuş. bende çok zayıftım, sonra ben göbek yaptım kilo aldım, artık eski pantalonlarımın iki pacası bi bacağıma anca oluyor. rolleri değiştik anlıyacağınız. yıllardır hala uzatmaları oynarız, velhasıl ayı sevmek güzel ama ayının da ayısı var ayısı var.
Henüz takip eden biri yok.