ayı sözlük yazarlarının yeni yıla girme planları

yeni yıla nasıl girersen öyle devam edermiş düşüncesinden hareketle yazarcanların yeni yıla nasıl gireceklerini öğrenmek maksadıyla açılmış başlık. örn. ben sanırım arkadaşlarım ve kocamla evde giricem. ntv'de eyvah düşüyorum'u seyredicem özellikle (zira ben çıkıcam), öyle kendimiz çalıp kendimiz oynayacağımız keyifli bir gece olucak.
annemle şarap içerim zağar * hastalık başıma bela oldu.
sevgilime sıkıca sarılıp bırakmamak gibi bir planım var *
bareback girmeyi düşünüyorum
poğtukal soyup, o meşhur heterocan?ı ifşa etmek için cnbc-e de victoria?s secret fashion show izliğcem.
15-20 kişilik sülalemle hoplaya zıplaya gireceğim. yeni yeni içkiler deneyeceğim. boxer'ıma yazdığım dileklerimin gerçekleşmesini umacağım.
gayet twitterda ve facebookta takılıo olucam. teşk.
her zaman ki ekiple toplanıp yemek içmek , 12 ye geri sayım yapmak , sonra ufak içmek ardından saygı duruşu ve istiklal marşıyla beraber kapanış yapmak .
eski yıllar bugüne kadar hep bana girdi. hemde tükürüklemeden.
bu sefer erken davranıp, fiili livata yöntemiyle yeni yıla dühul olmayı planlıyorum. tutarsa..
ev yapımı sıcak şarabım ve 6 kişilik en yakın arkadaş grubum ile gireceğim.
entomopatojenler, viroloji, herpetoloji kitaplari arasinda, yılbaşından 2 gün sonra başlayacak finallere çalışarak..

(bkz: fuck )
ben ve iki şişe şarabın dahil olduğu küçük bir organizasyon.haa yılbaşı zerre s*kimde değil.doğum günümden nefret ettiğim için genelde ayık geçirmem.yoksa öyle 10,9,8,7...falan o ne saçmalık amına koim ya.
geçen hafta sevgilime sıkıca sarılıp gireceğim tarzda bir entrym vardı ya. işte o entry döndü dolaştı ve götüme girdi. 2013 e yine yalnız gireceğim. işin kötü tarafı da 40 yılın başı sevgilimle yeni yıl kutlayacağım diye arkadaşlarımın davetlerini geri çevirdim. onlar da farklı planlar yapıp beni yalnız bıraktılar saolsunlar. sanırım yeni yıla yatağımda kedime sarılarak gireceğim.
sevgili bv bear benim yazmak istediğimi yazmış bulunmakta, bebeğim aynu kaderi paylaşıyoruz... 2013 e giremeden 2013 bize girdi *
eş,dost,sevgili hep beraber gireceğiz bu senede...*
arkadaşlarla giricek olsak da, şansım varsa o anda bi kaçamakla kocamla halvet halde girmek istiyorum.
kalabalık bir aile sofrasında gireceğim
100lük yeni rakı ve 70lik yeni rakı âlâ ile sevgili, kuzen ve bir arkadaşla komaya girmeye planlıyoruz, bakalım kısfmet artık kim kime girecek 2013 sen mi büyüksün biz mi!
  • /
  • 2