kutup ayisi

Durum: 118 - 3 - 0 - 0 - 18.03.2021 08:28

Puan: 1700 - Sözlük Kezbanı

10 yıl önce kayıt oldu. 1.Nesil Yazar.

Henüz bio girmemiş.
  • /
  • 6

pkk

40 yıldır memleketin başına bela olan it sürüsü. şunları temizlemek için bütçeden ayrılan pay yatırıma dönüşseydi daha farklı bir türkiye olurdu elbette. hem dağdaki yaşam formunu destekleyip, hemde nödön kölkönömöyöröz böz yöö demeyin beyler

18 mart çanakkale zaferi

türkün gücünü bütün dünyaya gösteren yokluktan varedilen şanlı bağımsızlık mücadelesi. kutlu olsun

türklerin anadolu'ya kattıkları

ne çok türk düşmanı varmış amk sözlükte dediğim başlık.
hem her nimetinden faydalan hemde memlekete düşman ol. türk’le sorununuz varsa neskime duruyorsunuz memlekette. nasıl bir bastırılmış ırkçılığınız varsa artık bilemiyorum.
18 mart malum hatırlatmakta fayda var!
ne mutlu türküm diyene
kudurun amk

hornet profil fotoğrafında kitap okuyan erkek

ne çok şey yüklediniz aq şu kitap okumaya. bitmediniz gitti

mykonos

sıradan bi ege adası. seks ve eşcinsellik tamamen pazarlama stratejisi. gay plaj yok mu ? var ama çeşmede de var

sözlükteki sinsi yazarlar

nick değiştirip gelen bütün yazarlar aleni sinsi. gururuna yediremeyen ve başka nikle yazıp tanınmadığını düşünen kendini yazar zannedenler ayrı

gay ilişkilerdeki en büyük sorun

ruhospu partner. daldan dala atlama merakı olunca bu tipler ilişki neyin yürütemez

ayı sözlük yazarlarının şu an yaptıkları

sözlük okuyorum. kaç yıl oldu girmeyeli ama neler olmuş neler gülmekten koptum. türlü laf edip gidenler bir bir geri gelmiş :) yetmemiş bi daha gidip bi daha gelmiş :) afferim size

dolar 7 liranın altına düşünce suspus olan ayıcı

doların düşmesinin hükümetin başarısı old mu zannediyorsunuz siz? gülerim size ben ha. az açıp okuyun sade a hbr izlemeyin

kola içirilen bebeğin ölmesi

ben bile biliyorum. ilk altı ay sadece anne sütü. sadece

tokmakçı

tokmak satan kişi yahu amma abartmışsınız.

karamel

soğanı karamelize edip denemenizi tavsiye ederim.

kocakarı ilacı

genelde bitkisel, baharatlı karışımlardır. alternatif olarak değilde yardımcı yan ürünler olarak görülürse faydalı olur. hem diğer yandan kaynakları aynı. ilaçlarda bitkilerden elde edilmiyor mu?

kimse için göz yaşı dökmemek

mütemmim cüz

cemil ipekçi nin bıyıkları.

voltaren

anal sexten önce extreme durumlar için kullanılabilitesi vardır. yani uyuşturduğunu söylüyorlar. * *))

ücretliyim

alttaki yazara soracaklarım var

fazla kilolarımdan ve davul göbeğimden tabikisi

alttaki yazar uyuma da cevap ver bahalım! etkili eşcinsellik mi? tepkili eşcinsellik mi? hangisi ve neden?

sıvı sabun

katı sabun kişiye/aileye özel olursa tamam ama bunun mümkün olmadıgı yerlerde mecburen kullanılması gerektir. ucuzdur tercih sebebidir. ortak kullanım alanlarında en uygunu ise köpüktür fekaaat pahalıdır.

bekir bozdağ

koyunun olmadığı yerde keçiye abdurrahman çelebi demek diye bi deyim vardı ya bu adam ve tayfası tam oturuyor yani. 10 tane koyunum olsa vallaha güttürmem bu adama bakan olabilmiş.
  • /
  • 6

türkiye'de biseksüel bir insana aşık olmak

türkiye'de olmak, türkiye'de aşık olmak ve türkiye'de biseksüel/eşcinsel olmaktan sonraki zor seviye. olmak ya da gizli kalmak; işte bütün mesele bu.

suriyelilerin türkiye'ye katkıları

katkıları taciz, tecavüz, gasp, hırsızlık, çocuk gelinler, ülkede bulunmayan hastalıkların hortlaması, türkiye vatandaşlarının alması gereken hizmetlerin sömürülmesi, islami terörizm, eğitimsizlik, gericilik diye gider.

ülkeden götürdükleri ise güvenlik, huzur, refah, stabilite, laiklik...

çok değil yüz yıl önce para uğruna 'türkün karnında altın var' diye halepi savunan türk askerinin karnını deşenlere üzülmem mi gerekiyor? araplar her zaman vahşi ve geri kafalı bir halktı, yüz yıl geçmiş olması bunu değiştirmiyor. eden bulur, inleyen ölür.

suriler türkiyede kalsın geyiğinin tek önemi kuzey suriyede yapılan etnik temizlik geri çevrilemesin diyedir aslında. kürtlerin bölge halkını sürüp burası 281181 yıldır bizimdi deme politikası taa hamidiye alaylarına dayanıyor, suriler kalsın diyen herkesin aslında bir beşinci kol olması hiç de şaşırtıcı değildir bu yüzden.

suriyelilerin türkiye'ye katkıları

suriyelilere yapılan zulmü ya da ötekileştirmeyi desteklemiyorum ama herkesin kabul etmesi gereken bazı gerçekler var. başlığın türkiye'nin suriyeli'lere katkıları şeklinde değiştirilmesi gerekiyor. benim kendi devletimden almadığım yardımı alıyorlar. benim sahip olmadığım imkanlara sahipler. üniversitelere sınavsız geçiş hakkı, vergi muafiyeti, aile yardımı, çocuk yardımı, avrupa birliği yardımı. yardım, yardım, yardım. kendi ülkenin vatandaşına yardım et önce. kendi ülkende insanlar parasızlıktan intihar ediyor. daha geçen günlerde adamın biri kendini yaktı, çocuklarıma bakamıyorum diye. sokaklar evsiz, dilenci dolu. kadın cinayetleri her gün artıyor. ekonomi berbat halde. sen kimsin ki suriyeli'ye yardım edeceksin ? biz kimiz ki suriyeli'nin savaşmadığı ülkesi için savaşıyoruz ? mersin'de yaşıyorum her yer arapça tabelarla dolu. türkiye mi arabistan mı belli değil. hala geldikleri, yaşadıkları, her türlü imkanından faydalandıkları bir ülkenin dilini bilmiyorlar. sırf ırkçı görünmemek adına, çok merhametli görünmek adına bunlara sessiz mi kalalım yani ? almanya suriyelileri suç oranının artması halinde geri göndereceğini açıklıyor. biz hala merhamet ve yardım nidalarıyla suç oranının artmasını, 10 çocuklu aileleri desteklemeye devam ediyoruz. olacak iş mi yani bu ? hiç kimse kusura bakmasın ama gereğinden fazla merhamet vatana ihanettir. geldikleri gibi bir an önce gitmeleri gerektiğini düşünüyorum.

Toplam entry sayısı: 118

sözlükteki sinsi yazarlar

nick değiştirip gelen bütün yazarlar aleni sinsi. gururuna yediremeyen ve başka nikle yazıp tanınmadığını düşünen kendini yazar zannedenler ayrı

pkk

40 yıldır memleketin başına bela olan it sürüsü. şunları temizlemek için bütçeden ayrılan pay yatırıma dönüşseydi daha farklı bir türkiye olurdu elbette. hem dağdaki yaşam formunu destekleyip, hemde nödön kölkönömöyöröz böz yöö demeyin beyler

türklerin anadolu'ya kattıkları

ne çok türk düşmanı varmış amk sözlükte dediğim başlık.
hem her nimetinden faydalan hemde memlekete düşman ol. türk’le sorununuz varsa neskime duruyorsunuz memlekette. nasıl bir bastırılmış ırkçılığınız varsa artık bilemiyorum.
18 mart malum hatırlatmakta fayda var!
ne mutlu türküm diyene
kudurun amk

penis

kimi belediye musluğu sanıp kıymetini bilmez, kimisi de itfaiye hortumu sanıp hava atar. halbuki ortada bir gerçek var ki ülke ortalaması 14 cm civarında.

pkk

40 yıldır memleketin başına bela olan it sürüsü. şunları temizlemek için bütçeden ayrılan pay yatırıma dönüşseydi daha farklı bir türkiye olurdu elbette. hem dağdaki yaşam formunu destekleyip, hemde nödön kölkönömöyöröz böz yöö demeyin beyler

18 mart çanakkale zaferi

türkün gücünü bütün dünyaya gösteren yokluktan varedilen şanlı bağımsızlık mücadelesi. kutlu olsun

ayı sözlük yazarlarının profilleri

ne meraklıymış bu sözlük yazarları dediğim başlıktır

18 mart çanakkale zaferi

türkün gücünü bütün dünyaya gösteren yokluktan varedilen şanlı bağımsızlık mücadelesi. kutlu olsun

türklerin anadolu'ya kattıkları

ne çok türk düşmanı varmış amk sözlükte dediğim başlık.
hem her nimetinden faydalan hemde memlekete düşman ol. türk’le sorununuz varsa neskime duruyorsunuz memlekette. nasıl bir bastırılmış ırkçılığınız varsa artık bilemiyorum.
18 mart malum hatırlatmakta fayda var!
ne mutlu türküm diyene
kudurun amk

pkk

40 yıldır memleketin başına bela olan it sürüsü. şunları temizlemek için bütçeden ayrılan pay yatırıma dönüşseydi daha farklı bir türkiye olurdu elbette. hem dağdaki yaşam formunu destekleyip, hemde nödön kölkönömöyöröz böz yöö demeyin beyler

pezevenk

(bkz: cübbeli ahmet hoca) adam yurt dışından getirip getirip satmış abi.

ayı sözlük yazarlarının aşık olduğu otomobiller

kendi çapıma göre, wv golf serisi
Henüz takip ettiği biri yok.
Henüz takip eden biri yok.