sözlükçülerin kaldırdıkları adam listesi

ayı sözlükçülerin penis boyutlarından önce açıklamak istediğim listedir.

1- greenday
2- pisuardaki siyah kıl 5 (yerseniz)
3- light bear (heheheh)
4- greenday (ne yapayım abi, kendi kaşınıyor... gelmiş bana spor salonunda sırtımı sabunlar mısın dedi...)
5- tom chase
6- narin olmayan gergedan (ickiliydim, hatırlamıyorum)
7- play station (her zaman her yerde)
8- fatmagulun sucu ne (bu nu ne zaman kaldırdım bilmiyorum)

gerektiğinde güncellenecektir.

kaynak: my ass
buraya yazarsam sayfalar yetmeyecek liste. *
80 kg ya kadar olan adamların listesidir, 80 kg üzerini kaldıramıyorum, kollarım güçsüz, belim sakat. ilerletebilmek adına kol, bel, bacak çalışmam gerek.
elalem ne listeler yapiyor lan benim yaptigim liste bimden alinicaklardan ibaret.evet ibretlik bir paylasim.
adam deyip madam çıkanların sayılmaması gereken liste
adımın asla olmayacağı listedir.
toplasam o herifleri, burdan köye yol olur.
sözlüğün seviyesini düşüren başlıklardan biri.
hiç adam kaldıramadım. kaldırmak istediklerim en az 100 kilo falan oluyor, gücüm yetmiyor.

(bkz: kaldıramazsan kaldırırlar gülüm) *
du bi bismillah
yeni geldik
ama arayı hemen kapatırız biraader

göt deliği gören her türk geyinin kalkık sikinin girme çıkma ihtiyacı düşünülürse number 1 olmam bir kaç haftamı alır.
isterdim ama olamam, bi kere çirkinim ben. burdaki herkes o kadar kafamda güzelki, tanışıp güzelliklerini bozasım yok, hepsi öyle kalsın, yoksa sekssiz kalmıyom tabi de, işte olduğu kadar, öyle 25 yaşında şişman kılsız chaser birinin zaten kaslı atletik yakışıklı sağlam aletli ve ful aktif flan bulması zor zaten.