cikolatali kek

yeni yazarımız. aramıza hoş geldin.

(bkz: askk)
hoş bulmuştur. ne güzel yerler buralar böyle. *
nicki sayesinde gece gece 2 adet eti canga yedirten yeni yazar, hoşgeldin.
diş telleriyle geçirdiği zor dönemde biraz olsun anlaşıldığını görerek sevinen yazar. sağ olun var olun a dostlar. deneyimlerinizi özelden dinlemek isterim.
sözlük emekçiliğinin, maden işçiliği ayarındaki en ağır tiplemelerinden birisi. ellerine ve klavyene kuvvet çocuk!
bekar adamları, sevişmek için kandırabileceğiniz rüşvettir.
hepinizi çok seviyorum, canlarım benim. oha kardeş payı'nın yeni sezonu vardı bu akşam. az daha yatıp uyuyacaktım. nerden nereye.. spontane yazılmış bu entryi silmekistemedim çünkü aklımdan ne geçerse onu yazdım. *
bugün haftalar sonra hamburger yemeyi başarmış, yerken ufak bir çocuk gibi salak salak sırıtmış yazardır.
böyle pis ağızla konuşan bir insanla muhatap olmaktan gerçekten utanıyorum. uyarmama rağmen saldırıya devam ediyor ve artık istifra edesim geliyor. küfür gibi konularda benim gibi kırmızı çizgileri olan insanlar asla ama asla muhatap olmasın tahminen 5 dk sonra penısınızın uzunluğunu soracağını düşünüyorum. kendisiyle muhatap olmam ise cinsiyetçi küfürlere karşı açtığım ve hakaret içermeyen bir başlığın altına lavmanlı mavmanlı şeyler yazarak şahsıma saldırması sonra da silmesi. o yüzden muhatap olmamak için sakın eleştiri falan yazmayın. çünkü kendisi entelektüel,her konuda bir fikir sahibi ama daha kadınların ve geylerin üzerinden şahsa karşı edilecek küfürler var.
muhabbeti çok iyi olan yazar. her konuda bilgisi var sanki. sözlükteki şizofreniye karşı iğneleyici duruşu takdir edilesi ayrıca. arkandayız!
sportmenliğin şahikasında nirvanaya ulaştıktan sonra, kaslarında dolaşan tanrısal nefesle olimposun ateşini söndürmeyi hedeflemektedir!
helal olsundur....
hoş sohbet yazarcan.
müzik zevkini sevdiğim,cismini görmeden,sesini duymadan kanımın ısındığı *,istanbula yolu düşesice bir güzel adem.
gelirken meşhur çikolatalı kekini getirmezsen ben de pırasalı böreğimi yapmam bilesin *
sözlükte muhabbet etmekten mutluluk duyduğum nadir yazarlardandır ki insanı çok iyi dinler ve motive eder. " romeo ve juliet evlenseydi o evlilik kavgalarını düşünsene " örneğine hala gülerim . sosyal ortamlarda insanlarla görüşmeyi sevmem çünkü konuşurken gözlerine bakmam lazım fakat bu konuda istisna sahibi olduğu kesin. yakışıklı , kaslı ve entel dantel entelektüel bi arkadaşımızdır boşta olan yazarlarımıza duyurulur. * . yazılarına da dikkat etmek lazım , böyle devam et " bro " .
hiç görmediğim, kutusunda da ne taşıyo bilmediğim, sohbetinin zevkli olduğu yazar. *
ya tam yazdım yazdım yazdım mesajda yolla dedim sözlükten atmış meğer boşa gitti. neyse bi ara yazarım.

edit : özetini geçtim neyse artık.
belli bir dönem iyi yazmış ve büyük beğeni kazanmıştı.
sonra, tüm girilerini sildi ve sözlüğe daha az yazmaya başladı.
o günden sonra daha bir buruk takdirim var kendisine karşı...
şahsına münhasır kişilerden biri . iyidir yani , zaman buldukça mesajlaşırık .
ya da çikolatalı kek...

itiraf kısmı resmi çikolatalı kek bloğu gibi oldu. olsun.

bay vanilya ile evlenirler sanırım. bayan başağrısı da nikah şahidi olur gibi geliyor bana.

ben de bayan ceren the secret olarak arka sıralardan alkış tutarak fondaki nikah müziğini içimden söylerim.
  • /
  • 3