pazartesi sendromu

çok sikindirik bi durum. allah düşmanıma yaşatmasın.
çalışan, okuyan kesimin pazar sabahından pazar gecesine kadar çektiği sancı. bunu tetikleyen gün içinde görülen, yaşanan aktiveteler vardır ki;

(bkz: tvdeki pazar programları)
(bkz: pazar kahvaltısı)
(bkz: pazar günü banyo klişesi)
(bkz: yumuşatıcı kokusu)
perşembe günü ortaya çıkmış bir pazartesi sendromudur.*
pazartesi 8.30 ila 12.30 arası sıkça yaşanan insan ilişkilerini bir anda sıfırın altına düşüren günün kötü başlangıcı.

merhaba ben pazartesi sendromu bazılarınız için cumartesinden bazılarınız için de pazar gecesinden başlarım. karın ağrısı gibiyimdir. aklınızın bir köşesinde dururum. ara ara kendimi hissettirir eğlenmenize izin vermem.
- salak.
+ aptal , gerizekalı.
- öl , geber pislik.
+ pazartesiden daha çok , nefret ediyorum senden.
- oha , bu çok ağırdı.
+ haklısın , özür dilerim.
gündüz saatinde 12 yazarın ayı sözlükte online olarak atlatmaya çalıştığını gözlemlediğim sendromdur.
dostlarım ve sevdıgım ınsanlarla daha cok ıletısımde olmaya calıstıgım yorucu ama guzel bır gun. ayrıca yemek hanede yemekler guzel oluyor :)
okul ya da sınav stresi olmadığı için bugünlerde bana uğramayan sendrom.
pazartesileri isyan ettiren, angarya olarak görülen durumdur. fakat bu konuda ss kuralları geçerlidir. aksi durumları yaşamak oldukça sıkıntı verir. <br>
hani kimseyi madur etmek istemem ama her tarafı kar kaplasa da zorunlu tatil olsun dediğim gündür.
an itibariyle yaşadığım sendromdur... en güzel çözümü sevdiğin bir işin olmasıdır, ayaklarının geri geri gittiği bi işte çalışıyorsan aslında her gün pazartesidir...
işi olmayan, öğleye kadar yatacak olanlar için p.tesi sendromu arkadaşlarının işlerine gidecek olmasından ve canı sıkılmasından ibarettir.*
http://tuhafadam.com/wp-content/uploads/2009/02/ptesi21.jpg
kendimi bildim bileli gazabını pazar gününden baslayarak yasadıgım, bu yüzden haftasonumun 1 gununu zehir eden olay.
bu haftaya özel yaşamayacağım sendrom *
yaklaşın 2 haftadır yaşamadığım sendrom, hem şanslı hem şanssız durum.
bugünü neden sendrome haline getirdiğinizi hala anlamış değilim.
görende zannedecek herkes te var bundan.istanbul gibi avm ve mağazaların taşmakta olduğu biryerde insanlar zaten hafta sonuda çalıştığı için aslında çoğunluğa vursanız sonucu göreceğiz.galiba bu memur kısmı biraz kibar ve cazgır oluyo.ne var bu kadar abartacak.
  • /
  • 3