cocacolaayısı

Durum: 53 - 0 - 0 - 0 - 25.07.2020 02:19

Puan: 646 - Sözlük Kezbanı

5 ay önce kayıt oldu. 8.Nesil Yazar.

Bazıları hiç delirmez.Ne korkunç hayatlar sürüyorlardır kim bilir ~ Charles Bukowski
  • /
  • 3

sözlük yazarlarının en tuhaf takıntıları

şu karşınızda biri dans edince dans eden psikopatlar var ya ha işte o benim ıhhhhh sinir bozucu

tahrik eden uzuvlar

şimdiki aklım olsaydı

aileme asla ama asla açılmazdım o aptal psikiyatristleri dinlemezdim yani gelip anneme köpek gibi olur otur dersen oturur kalk dersen kalkar diyen psikiyatristler var ya şaka gibi kullanmayın ilaç falan da

her şeyi siktir edip bir köye yerleşmek

pislik yapıcam
yapıyorum
bim bam bom çatlasın düşmanlar benim de artık bir sevgilim varrrğğğ

yazarların şu anki ruh halleri

korku ve aşk ayh çok karışık bu ne ya böyle

kendinizi siker misiniz

azıcık aktif olsaydım baya peşimden koşardım ya canım kendimm

viskozite

kalbim adına başlık açılması kdkslşa

neden herkesin eli penisinde

cidden çok sıkıldım herkes azınca eşcinsel oluyor sanki kimse birlikte mutlu olacağı birini aramıyor ya da bana öyleleri denk geliyor evet zor bu ülkede sex dışında uzun süreli ilişki yaşamak zor ama bizler zorluklarla baş etmezsek kim edecek daha 18 yaşındayım yanlış düşünüyormuşum belki de bilemeyeceğim ama bizim bu sitelerde değil sokaklarda olmamız gerekmiyor mu? bunun uğruna ölen ve öldürülen lgbti+ bireylerinin yaptığı şeyler yarım kalmamalı...

dark bear'ın ayı sözlüğü despotca yönetmesi

ne yazık ki herkesi mutlu edemiyoruz işinde çok iyisin...

dişi aslanın yanı başında çiftleşen erkek aslanlar

ayı sözlük fuck buddy aranıyor ilanları

176 70 18 p ym vodkalayacak biri yok mu yaaa

uzak durulması gereken insanlar

ah kesinlikle kendini beğenmişler

alttaki yazara soracaklarım var

saflık bir çok şeyde bulunabilir bir ana feryadında mesela ya da bir çocuk mutluluğunda en temiz ve en savunmasız anlarda yaşadığımız bir duygu durumudur. bence saflık içindeki çocuğu kaybetmediğin sürece seninledir. ne demişler yetişmiş her insanın içinde oynamak isteyen bir çocuk vardır. bence kaybedilmez sadece yaşadığımız bu dünya da bazen içimizdeki çocuğu görmüyoruz ya da yok sayıyoruz ama onu öldürebilecek kadar güçlü değiliz.

alttakine sorum: bu kadar nefret dolu dünyada seni yaşama sürükleyen o muazzam güç ne ya da kim?

yükseköğretim kurumları sınavı

12 yıllık eğitim hayatımda bir bok öğrenmeyi son yıl çalışarak tıp kazandığım çok ama çok aptalca bir sınav

aileye açılmak

bu başlığın adı hayat nasıl karartılır mı bana mı öyle geldi?

ayı sözlük yazarlarının şu an okuduğu kitaplar

bin muhteşem güneş ~ halit hüseyni

beğenilmeyen reklamlar

hornet

testosteron kokan uygulama ya da östrojen

yazarların şu anki ruh halleri

ya yalnızım dostlarım yalnızım yalnızzz neyse gözyaşlarımı silip entryi gönderiyorum

üstteki yazar

kim olduğunu bilmiyorum ama mutlu ol çünkü sen buna değersin iyiki varsın...
  • /
  • 3
Henüz bir favori entry yok.

Toplam entry sayısı: 53

kendinizi siker misiniz

azıcık aktif olsaydım baya peşimden koşardım ya canım kendimm

kendini bir kitap adıyla anlat

feminenlere ilgi duymayan gay

katagorize etmek tam bir saçmalık yok feminen yok maskülen yok şu yok bu bizlerin sorunu bu işte önce insan diyemiyoruz karşımızdakilere yazık valla yazık

aileye açılmak

bu başlığın adı hayat nasıl karartılır mı bana mı öyle geldi?

dark bear'ın ayı sözlüğü despotca yönetmesi

ne yazık ki herkesi mutlu edemiyoruz işinde çok iyisin...

ayı sözlükteki ak parti düşmanlığı

orada biri benim hayatım hakkında ileri geri konuşuyor ne yapmamızı bekliyorsunuz tapmamızı falan mı?

dark bear'ın ayı sözlüğü despotca yönetmesi

ne yazık ki herkesi mutlu edemiyoruz işinde çok iyisin...

homojen dergi 14. sayı

henüz yeniyim ama bu dergiye aşık oldum

feminenlere ilgi duymayan gay

katagorize etmek tam bir saçmalık yok feminen yok maskülen yok şu yok bu bizlerin sorunu bu işte önce insan diyemiyoruz karşımızdakilere yazık valla yazık

üstteki yazar

kim olduğunu bilmiyorum ama mutlu ol çünkü sen buna değersin iyiki varsın...

feminenlere ilgi duymayan gay

katagorize etmek tam bir saçmalık yok feminen yok maskülen yok şu yok bu bizlerin sorunu bu işte önce insan diyemiyoruz karşımızdakilere yazık valla yazık
Henüz takip eden biri yok.