inanilmaz ama gerzek

Durum: 89 - 0 - 0 - 0 - 08.10.2016 23:16

Puan: 1162 - Sözlük Kezbanı

2 yıl önce kayıt oldu. 5.Nesil Yazar.

Henüz bio girmemiş.
  • /
  • 5

ciwan

entry'lerinde kimi zaman "bıçkın delikanlı", kimi zaman "fincanını kapat da falına bakayım diyen balık etli, fosforlu renk şallı abla" havası sezdiğim über yazar. seviyoruz.

fisting seven yazarlar veritabanı

ayı sözlük

bugün anladığım kadarıyla, admini seri eksilediğinizde uçurulduğunuz ilginç yer. yemin ediyorum ibretlik.

bundan sonra "ya bu ülkede neden başa gelen her siyasetçi güç zehirlenmesi yaşıyor" gibi şeylerle gelmeyin. ufacık bir sanal platform sahibi bile güç zehirlenmesi yaşayabildiğine göre, ülke siyasetindekilerin yaşaması olağanüstü normal bence.

partnerim beni taşıyabilmeli diyen 200 kiloluk gay

ilginç bir gay. ama her topal satıcının bir kör alıcısı vardır tabi. kendisine önerim : https://www.google.com.tr/search?q=peuge...

ahahahah. eved.

ayı sözlük ikinci geleneksel ağrı zirvesi

reddedilmek

sessizce yapılanı var. gözlerle. çok kötü o.

sözlü olanında ise iki tarafı da medeni cesaretlerinden ötürü kutluyorum.

güntekin onay

hani şarap gibi adamlar vardır ya, yıllar geçtikçe daha da bir yakışıklı-karizmatik hale gelirler? heh işte bu onlardan değil.

hepberabear

zamanında türbanından dolayı üniversite kapılarından dönmüşlüğü vardır.

allah'tan sonra okudu etti de ekmeğini eline aldı.

astroloji

bir bilim dalı falan değildir. götümüzden sallamayalım lütfen.

ayı sözlük yazarlarından gay pornoları

suç teşkil ediyor olabilir. emin olamadım ama. bir bilene sormak lazım.

bu kısmı göz ardı edersek bence bi sevişip kendinize gelin aq.

(bkz: hornet)
(bkz: growlr)
(bkz: killiayi.com)
(bkz: bearwww)
vs.

gay accountlarda feminenler ölsün akımı

bazı feminenlere dert olmuştur.

ulan adam feminenlerle sevişmek istemiyor amk. sanane bundan yarram? adam sana feminen olma demiyor ki? sevişmek istemiyorum diyor ulan zorla mı ya? sikmeyecem işte. git başkasına dövdür dibini. hayret birşey.

anal seks

haram olduğunu duyar duymaz bıraktım.

allam sen affet.

tanım : yarrağın göte girmesi ve bir süre orada takılması olayı.

twitterda sürekli lady gaga beyonce vs konuşan gay

en yakışıklı sözlük yazarları

bazıları rahatsız edilmeyi sevmezler.

gay, lütfen.

serdar ortaç'ın dünya çapında bir sanatçı olması

gerek yazdığı şarkı sözleri, gerek hiçbir dünya milletine ait olamayacak kadar özgün müzikleri, gerekse her yaz türk pop müziğine kazandırdığı hit şarkılarıyla serdar ortaç'ın dünya çapında bir sanaahahahasjhgdshgf. tamam lan tamam. şaka tabi ki.

dünyanın en büyük penisine sahip adamı

+ al bunu alamaz mısııııın?

- alamam.

genelde yakışıklı olan erkek isimleri

(bkz: tarık mengüç)
(bkz: batuhan karadeniz)
(bkz: arda turan)

ne taş ne taş sorma. öyle böyle değil maaşallah.

güldürmeyin adamı.

beyaz saçlı erkek

bu arada başlıkta bahsedilen sözlükteki iki arkadaşın profil resimlerine baktım. karşılaştırma yapamayacam. * güzel örnekler maaşallah, allah sahibisilerine bağışlasın. *

bdsm

(bkz: ıstırırım yalarım bile)

(bkz: binicem üstüne vurucam kırbacı)

şaka bir yana severiz, sayarız. sahalarda görmek istediğimiz hareketlerdir bunlar.

beyaz saçlı erkek

beyazdan kasıt yer yer gri tonlarının da görüldüğü beyaz saç ise, erkeğin dibidir. yerün.
  • /
  • 5
Henüz bir favori entry yok.

Toplam entry sayısı: 89

versatile

partnerine göre aktif-pasif rollerini üstlenebilen insanlar. keşke çoğalsak ama sayımız az tabi ki bu amına kodumun ülkesinde. etraf "ayh benim sikim kalkmaz ki" kadınları ve "ben öpüşmem, oral yapmam, sadece sikerim ama fena sikerim" full aktifleriyle dolu. sinirlendim yine. ibneler sizi.

selfie çubuğu

asla şiddet eğilimi göstermeyen bendenizi bir gün katil edecek, en iyi ihtimalle kullanan kişilerden birinin götüne sokmamla sonuçlanacak bir arbadenin içine çekecek saçma sapan çubuk. islamiyetten kısa sürece yayılmıştır ayrıca. ahahah. evet.

yarın yokmuş gibi pasif olmak

aktif erkeğin haşmetlü ve kapkalın damarlı kollarında eriyip, gecenin sonunu ona kendini tamamiyle sunarak getirmek.

böyle tiplerin genelde zevkin doruğa ulaştığı anlarda "kocacım, erkekimmmmm" şeklinde inledikleri de söylenegelir. bazen öyle bir inlerlermiş ki, bundan gaza gelip hönkürerek boşalan aktifin hönkürmesi 1 km öteden duyulabilirmiş. yaa yaa.

kalkar kalkmaz yapılan ilk şey

(bkz: 31)

kalktıysa boş geçmemek lazım.

seri eksi oy veren ezik

ya arkadaş şu sanal ortamda yazarı olmadığım sözlük kalmadı nerdeyse, şu muhabbet bir türlü bitmedi. ne ibneymiş arkadaş.

kardeşim sen neden sana verilen eksileri bu kadar takıyorsun? ergen misin lan bu nasıl bir beğenilme kaygısıdır? yaz geç işte neyi kurcalıyorsun daha? hakkında konuşarak belki de adamın şevkini daha da kabartıyorsun mal herif. yıllardır bi bitmedi şu eksi oy muhabbetiniz, yeter be.

penisin başını okşamak

oral sekse geçilmeden önce yapılması makbuldür.

penisin deliğinin olduğu bölümden başlanarak, önce işaret barnağıynan ince dokunuşlar yapılır. (31'ciler lütfen nasırsız elinizi kullanın.) daha sonra bu parmak penis deliğinin etrafında daire çizecek şekilde yavaaaaaaaşça dolandırılır. çok yavaş ama. çooook çooook yavaş. heh şöyle. oyşhh. * en son avuç içiyle vites kolu kavranır gibi kavranarak hafifçe yoğurulur. sonra ister yalayın artık ister götünüze sokun. siz bilirsiniz.

madonna dinlemeyen gay

versatile

partnerine göre aktif-pasif rollerini üstlenebilen insanlar. keşke çoğalsak ama sayımız az tabi ki bu amına kodumun ülkesinde. etraf "ayh benim sikim kalkmaz ki" kadınları ve "ben öpüşmem, oral yapmam, sadece sikerim ama fena sikerim" full aktifleriyle dolu. sinirlendim yine. ibneler sizi.

uzun boylu ve zayıf erkek

özellikle çok zayıf olanları için "keşke ölseler" dediğim erkek tipi. göt yok göbek yok, mıncıracak yanak zaten yok. e ne var lan it?

yarın yokmuş gibi pasif olmak

aktif erkeğin haşmetlü ve kapkalın damarlı kollarında eriyip, gecenin sonunu ona kendini tamamiyle sunarak getirmek.

böyle tiplerin genelde zevkin doruğa ulaştığı anlarda "kocacım, erkekimmmmm" şeklinde inledikleri de söylenegelir. bazen öyle bir inlerlermiş ki, bundan gaza gelip hönkürerek boşalan aktifin hönkürmesi 1 km öteden duyulabilirmiş. yaa yaa.
Henüz takip ettiği biri yok.
Henüz takip eden biri yok.