onur yürüyüşünde iki kadının çırılçıplak soyunması

bir çok kişiden entryme yorum aldım, gerçek olup olmadığıyla alakalı. evet maalesef böyle bir olay yaşanmıştır.

http://www.facebook.com/284301021741783/...
öncelikle herkesin yaptığı işe saygı duyuyorum. kimse oturduğum yerden eleştirmeye hakkım yok, biliyorum. sonuçta ben tüm lgbt'leri destekleyen arkadaşlarıma rağmen kendimde onur yürüyüşünde yürüyecek gücü bulamıyorum. sonuçta tüm arkadaşlarım facebook profillerini gökkuşaklarıyla döşerken ben hiçbir şey olmamış gibi devam ettim. türkiye'de yapılan onur yürüyüşüne de son derece saygı duyuyorum ancak zaman zaman kendime "neden onur yürüyüşüne katılmaktan bu kadar çekiniyorsun" diye sormadan edemiyorum.

şimdi izin verirseniz burada biraz bunu açıklayacağım. ama en başında şunu özellikle belirtmek istiyorum, bu uğurdan yapılan her şeye son derece saygı duyuyorum. sadece benimki biraz özeleştiri gibi.

eskiden en yakın arkadaşım olan çocukla, o da gay olduğunu öğrendim, onur yürüyüşü hakkında konuşurken "ya biz orada lgbt bireylerin hakkını savunuyoruz yoksa orospuların gördüğü polis şiddetini mi savunuyoruz?" diye sordum. "ben orada anneme aşkımı savunacağım yoksa aileme para karşılığı bedenini satmanın doğru bir şey olduğunu duyuracağım? ailem benim bir erkekle sevişmenin kabul edememişken beni bir hayat kadınıyla kol kola görseler ne düşünürler?" ki seks işçileriyle hiçbir problemim yoktur. ama benim yürüyüşümle bunun alakası ne?

biliyorsun türkiye'de tanzimattan sonra pek çok şey avrupa'dan direk alındı. biz roman üretmedik. şiir yazmadık. avrupa'dan alıp onu taklit ettik. bize hep batıyı takip etmek derken hep batıyı taklit etmeyi öğrettiler. şimdi onur yürüyüşünde yapılanda aynen bu. biz amerika'da bu yürüyüş nasıl yapılıyorsa aynen onu alıyoruz. taklit ediyoruz. senin muhattap olduğu adam obama değil ki? senin komşun kızını beceren adamla futbol izleyen john doe değil senin komşun kızını bir erkekle el ele görse tekme tokat döven onu eve kilitleyen hasan usta! seni nasıl bir amerika'lı gibi yaparsın?

recep ile şaban'ın arasın ramazan giremez! allah aşkına bu sloganı ne kadar düşündünüz? siz akp'nin yüzde 40 mhp'nin yüzde 16 aldığı bir ülkede, ki chp ile hdp'de ki muhafazakarları saymıyorum bile, bu şekilde saygı göreceğinizi mi bekliyorsunuz?

biraz önce paylaşılan görüntüleri izledim. yahu sen nasıl benim onur yürüyüşümde gidip oral seks yaparsın. bok. bok. bok. bok. boksunuz. ben anneme saatlerce iki erkeğin aşkını anlatayım, kalp hastası babamı iki erkeğin birbirini sevebileceğine ikna etmeye çalışacağım siz gidin benim cinsel yönelimimi içine aldığınız bir "onur yürüyüşü" düzenleyin ve çırılçıplak birbirinize oral seks yapın. boklar. boksunuz işte. şimdi bu görüntüyü ailem görse ben onlara ne derim? 1 senedir uğraştığım şeyi nasıl hiç edersiniz? hep üzülüyordum lgbt'ler haber programların yer bulmuyor diye. iyi ki bulmuyorlar. gerizekalılar.

bundan sonra bu ülkede tek kelime etmem lgbt hakları için. bana ne? yarın gidip ailemede tövbe ettim yok öyle bir şey derim. ne diye üzüyorum ki ben ailemi? sessiz sakin hayatımı yaşarım. okulumu bitirince de siktir olup giderim amerika'ya.
kimseyi savunma gibi bir derdim yok, yanlış anlaşılmasın. sokakta yaşanmış bir olaydır. bu olayı tüm lgbti bireylere mal edemezsiniz. sokakta öldürülen köpek gibi, joblanan engelli gibi düşünün sadece olayları konuşalım, genelleme yapmadan olayları. uygun olup olmadığı tartışılır. uç noktaları göstermeden kendinizi normalleştiremezsiniz bu ülkede. bu da mücadelenin bir örneğidir. iyidir kötüdür bilemem ama mücadeledir. o insanlar tazyikli su, biber gazı, mermi, job yediler bu olaydan bir kaç dakika önce.
yanlıştır. fobiklerine ellerine daha fazla malzeme vermekten başka bir şey değildir. "aa bak biz nasıl düşünüyorduk, zaten öylelermiş" gibi gibi, bu bir şeyi çözmez değiştirmez. amaç onların kafalarındaki yargıları, görüntüleri kırmak değil mi? o zaman ona göre davranılması lazım.
gayet de güzel olmuş. arabada köşede sokak ortasında bir kadını para verip sikerken iyi, eylemde çıplak görmek kötü. hayırlı işler türkiye!
femen neden feministlerin marjinal insanların eşcinsellerin hoşuna gidiyor da türkiye vatandaşı insanların aynısını yapması hoşunuza kaçmıyor? neyini beğenmedin canım? gelinlik giymiş gay, maskülen kıyafetli lezbiyen, makyajlı insanlar güzel duruyor da çıplak olan hayat kadınları veya lezbiyen her ne ise bu mu çirkin durdu.

herşey el altından yürüsün gitsin nasılsa bilinmiyorum mantığı midemi bulandırdı nasıl bir ikiyüzlülükse bu.
pride'ın yıllardır hükümet tarafından yasaklanmayışını bile şans(!) olarak düşünürken; önümüzdeki yıllarda kendilerinin "izin vereyim de bu mu olsun" diye memlekete mazeret göstereceğini düşündüğüm video.
bu olaylardan sonra kararımı delip ayı sözlüğe girmek zorunda kaldım. öncelikle bu gibi şeyler size ters gelebilir çünkü kabul etsek de etmesek de hepimiz muhafazakar bir aileden geldik. bu ülkede muhafazakar değilim diyenler bile muhafazakarlardır bilmeseler bile. çıplak bir şekilde dans eden kızlar beni asla rahatsız etmedi, aksine sevindirdi. kadınların ve eşcinsellerin yaptığı bu gibi eylemlerle ataerkil toplum düzeni yıkılacak zira. ayrıca çıplaklık kötü bir şey değil. hepimiz buraya çıplak geldik.

edit: game of thrones'u da izlemeyin o zaman.
gerçekten lezbiyen olduklarından şüphe duyduğum iki varlığın yaptığı çirkin eylem. onur yürüyüşünde savunulan şey seks değil; aşk, evlilik, eşitliktir. bizim gibi muhafazakar toplumda bu görüntüler yürüme bilmeden koşmaya benzer. şimdi daha mı iyi bok oldu amk.
herkesin kafasına estiği gibi davranmasını kınadığım durumdur. hangi bayrağı sallıyorsa, o bayrağın altında yaptığı eylem o grubu komple ilgilendirir ve mesul tutar diye düşünüyorum. herkes sokakta seks yapsın, yalaşsın, yiyişsin o zaman. kimse kimsenin yatak odası hakkında bilgi sahibi olmak zorunda değil! insanların sokakta dolaşma özgürlüğünü kısıtlamanın başka çirkin yoludur ya da cinsi sapıkların kadınlara saldırmasını da "onlar da böyle yaşamak istiyor" diye yorumlayabilir miyiz? gözünüzü seviyim, ben sokakta seks yapan insanlar görmek istemiyorum ve bence dünyanın neresinde olursa olsun bu kadarı hoş karşılanmıyordur. amerika evliliği yasallaştırdı, biz sokak seksi yasallaşsın istiyoruz, değişik.
iki ablanın gereğinden fazla gaza gelmesiyle** gerçekleştirdiği şapşal ve sorumsuz eylem.
bunu yapan insanlar ardını arkasını olacaklarını hiç mi düşünmedi çok merak ediyorum. orda pek çok insanı, seninle aynı davaya sahip insanları temsil edecek, simge haline getirecek bir şey yapacaksınız bi düşünseydiniz ablalar? bu konu hakkında diyeceklerim bu kadar.
sonuna kadar desteklediğim en çılgın eylem.sana gazla copla tekme tokatla küfürle gelecek sen yaa lütfen amaa lgbt hakları aşk kazanacak diye poliyanna poliyanna davaranacaksın öylemi.adam elimde ki bayrağa ve bana öyle bir nefretle bakıyorki sanki elindeki bayrak değil bomba.amacım yılın 364 günü sakladığım kimliğimi savunmak.kimseye ne zararım ne kötülüğüm var.ama tahammülsüz devlet buna dahi izin vermiyor.beni dört duvara hapseden sistem ve devlete ben nasıl normal yollardan karşı çıkayım?yürüyüş yaptırma,slogan attırma,bayrak tutturma.ee nerde kaldı hak arama nerde kaldı görünür olma?

canımı esas sıkan heteroseksüeller değil.onların yaptıklarına alışmışım zaten hiç umrumda da değil.beni deli eden kendisine lgbt diyen insanlar.yavrum baksana şunu söyliyeyim dün geyler sakallı cüppeli,lezbiyenler türbanlı gitsede yine aynı hakareti aynı küfürü aynı eleştirileri alacaktın zaten.kabul et onlar seni asla kabul etmeyecekler gönüllü olarak.öyle bir ihtimal olsaydı götün yer yürüyüşe gelirdin.götün yer out olur hayatına yalansız devam ederdin.buda imkansız olduğuna göre bari emek verip yaralanmayı,işini,ailesini,geleceğini riske atıp oraya giden insanları terbiyesiz ve ahlaksız olarak yaftalama.

ramazan mevzusu daha bir komik.memleket sanki dört dörtlük müslümanların yaşadığı bir yerde bi kaç amı açık kadın imanlarından edecek onları.hırsızı,gaspçısı,tecavüzcüsü cirit atıyor lan sokakta.çocuk pornosunun en çok arandığı ülkeler liginde üstlerdeyiz.9 yaşındaki kızlara 15 kişinin tecavüz ettiği yer burası.2012--2015 yılları arasında toplam 5460 kadın öldürülmüş.hemde boktan sebeplerden ötürü.kaç asker ölmüş,kaç suriyeli sokaklarda bedenini satıyor istatistik bilimi yetersiz.bunca pislik memleketin derelerine sığmayıp denizlere karışıyor ahlak din elden gitmiyorda iki tane kıllı ammı götürecek o ahlakı?
toplum iki yüzlü,toplum ahlaksız,toplum pislikte debelenip duruyor.lgbt toplumuda aynı şekilde. bunlar beni temsil etmüyüüür.ben öyle değilim,ben kadınsı değilim,ben amımı-sikimi ulu orta açmam,ben dinsiz değilim ben ben..lan sen öyle değilsen çık meydana deki ey türkiye bakın ben eşcinselim onlar gibi değilim.benim gibi muhafakar ahlaklı eşcinsellerde var.ama yok öyle yiğit ibneler çok az.
yapılan çok güzel bir eylem.patlama noktasına gelen köpek muamelesi görülen,öldürülen,ezilen,iş verilmeyen,yolda rahat yürüyemen eşcinselden beklenecek bir protesto.
kendilerini burdan kutlar ve amlarından öperim.iyi ki varsınız iyi ki soyundunuz.iyi ki amlarınızı yaladınız.
iki yüzlü ahlaksız toplumun yancı ve yardakcısı ibnelere şok yaşattınız var olun!!!

toplumun hastalıklı genel ahlak dinamiklerine ve kurallarına tamamen karşı olan yürüyüşte yapılan bir protestonun "ahlaksızlık" olarak isimlendirilmesine ağlasam mı gülsem mi bilemedim? p.s: eeee ne olmuş yani?
yürüyüşün içine etmiş, olan anlamını da yok etmiştir.

yapanlardan birisi bu: https://mobile.twitter.com/duygu_buket?p=s

lezbiyenliği marjinallikten. belli yani her halinden. ilgi orospusu özetle.
işte polisi ve mübarek ramazan nedeniyle halkımızı tahrik edip gebertilmeyi hak eden ahlaksızlar:







(url:http://encrypted-tbn3.gstatic.com/i...)


ama sağ olsun kahraman polisimiz aşağıdaki videolar da göründüğü gibi bu ahlaksızlara gereken cevabı vermiştir.tomayla genel ahlakımızı korumuştur.


en sevdiğimi sona sakladım.toma tek başına direnen bir ahlaksızı yere serdi.maşallah.


http://www.haberler.com/ozel-haber-eylem...

videonun olduğu haber sitesinin yorumlarını okuyalım arkadaşalar.ne kadar sevgi dolu ne kadar hassas müslüman kardeşlerim benim yaaa.evet ahlaksızların sonu bu olmalı katılıyorum sizlere.



onur yürüyüşüne çıplak iki kadının damga vurması bence çok üzücü trans bireyler seks işçiliğine tabi kalmamak için bi taraflarını yirtarken bu olay hiç yakışık almamıştır
biz orantısız güç, hukuksuzluk, şiddet diyoruz, nefret diyoruz. millet hala kadınların çıplaklığının ahlaksız olmuşmuşluğundan dem duruyorlar. neyin ahlakı hocam ya, sosyal medyaya yansıyan o günkü şiddetin farkında değil misiniz? keşke şuan evlerinizden bunları yazıyor olmak yerine bizimle beraber biber gazı içinde yaşanılan kaosu ve şiddeti dünyaya duyurmak için tweet atıyor olabilseydiniz. yazık.
çıplaklıktan rahatsız olabilirsiniz. tasvip etmeyebilirsiniz. ancak iğreniyorsanız kendinize dönüp bakmanız lazım.. şener şen'in "çıplak vatandaş" filmini tebessümle izlerken, meclis önünde geçinemeyen işçiler soyunduğunda "adam artık daha ne yapsın" derken, gezi'de toma'nın önünde soyunanı simgeleştiriken, femen'in eylemlerine merakla bakarken iğrenmiyorsanız, buradaki tepkinizin iğrenme olması sadece homofobi ve transfobidir. bu homofobi ve transfobiyi arkasına alarak çoğunluğa yaranmaya çalışan, kendini kurtarıp mücadelenin diğer öznelerini hedef gösteren, derneklere çamur at izi kalsın mantığıyla sataşan, kendi şiddet pratikleri dolayısıyla hareketten dışlanan şahsı ciddiye alıp haber yapanları ciddiye almayın. yeri geldiğinde toplumsal baskıya karşı soyunarak dans etmek meşru bir eylem biçimidir!
  • /
  • 2