milyarlarca insan, adına dünya dediğimiz bu yuvarlak gezegeni ziyaret etti ve etmeye devam ediyor..
kimisi aşkı hiç tatmadan bu diyardan giderken şanslı bir azınlık bunu deneyimleyebildi..
pek çoğumuz modern yaşamın dayattıkları ile kaygı bozukluğu ve beraberinde getirdiği depresyon ile mücadele ederken, kimileri gerçekten bu hayatın tadını kendilerince çıkarmayı başarabiliyor..
sadece zorluklarla değil, keyifli anlarla bile başa çıkamayan insanlar için bir rehber niteliğinde olmasını düşündüğüm,
ayı sözlük forum sponsorluğunda ilerlemesi uygun olabilecek bir konu aslında..
sahi sizler bu hayatla nasıl başa çıkıyorsunuz?