altıüstühayyaller

Durum: 89 - 0 - 0 - 0 - 03.05.2020 02:40

Puan: 1142 - Sözlük Kezbanı

5 ay önce kayıt oldu. 8.Nesil Bandana.

"Anlam mantıktan derindir"♂️
  • /
  • 5

sen milli oldun mu evladım

geldik memleketin en önemli meselelerinden birine. sen milli oldun mu evladım? espiri ile karışık cinsel hayatınıza toplum tarafından yapılan ilk müdahaledir bu. heleki bir gay içinse tam bir kabus. maalesef bana da çok sordular fakat dine inanmadığım için, kimseye hesap vermediğim gibi bunu da salladım.

anne bitti

başıma gelen çok kütü bir olayı nedense bu başlık hatırlattı gay bir arkadaşım bunalımdayken "annesine bitti tamam buraya kadar ben buyum oğlun senin dilinle yumuşak yani gay ister kabul et ister etme artık size aldırış etmeden hayatımı yaşayacam "diyip evden çıkıp gitmişti vah canım arkadaşım sonra kumsal adını takıp travesiti oldu hayatı karardı bunu açıkça dillendirmek istiyorum bir gay asla bir travesiti yani trans kadın olamaz çünkü yapısı o değil eğer olmak istiyorsa da gay değilde trans kadındır ama yönelim karmaşası yaşıyordur. bunu hep söylerim kendinizi kalıplara sokmaya çalışmayın kimse emin olana kadar ben gayım bisexim vs demesin sonra böyle şeyler çıkıyor ortaya.

sözlükten uçurulan yazarların arkasından özenle yazılar yazılır

tartışma neden çıktı ve neden sözlükten atıldılar bi fikrim yok ama yaza girince yazarlar burayı hornete çevirdiler orası bir gerçek.

gaymerların aşırı sıkıcı olması

sıkıcı blur çağındaki gaylar aman yanaşmayın sizi her an bir oyun karekterine benzetip aşık olabilrler. :d

black mirror

ilk bölümlerde kapitalist sistemin ne kadar iğrenç bir şey olduğunu anlatıyordu diğer bölümlerde ise teknolojinin bize yararları ve zararlarını gösterdi istediğiniz bölümden başlıyorsunuz. çünkü her bölümde yönetmenler dahil her şey değişiyor.

alişan'ın harika bir sanatçı olması

cennet mahallesi adlı dizide " ferhat "karekteri ile tanıdığım sanatçı.

hatıra defteri

itici gereksiz bir defter blur çağındayken yapılan hatalardan sadede biri

d&r

öğrencilerin harçlığını sömüren bir kitapçı her şey çok pahalı olduğu için çoğu zaman öğrenciler kırtasyeden kırtasiyeye dolaşıp dururlar.

20 yaşında erkeksi pasif

"barbaros şansal 'ın dediği gibi herkes kendini bir kalıba sokmaya çalışıyor " yahu bırakın bu erkeksi kadınsı feminen maskülen işlerini akışına bırakın konuya gelirsek 20 yaşında yani sizin diliniz de erkeksi (maskülen) olması gayet normal bir durum bir kaç anal sex ile erkekliğinden bir şey kaybetmez. benim en çok gıcık olduğum olayda bu zaten şartlar koymuşsunuz. biri aktif biri de pasif olmak zorundaymış gibi bir algı var kafanızda mesela şüyle olabilir o gün adam pasif rolünde oynamak ister başka bir gün diğer adam belki pasif rolüne girmek ister yani bu işleri planlı programlı yapmak yerine o ana bıraksanız ne kadar güzel olacak haberiniz yok şimdi bakıyorum da birinci mesaj genelde 'selam' 'naber' olur 2. mesaj arayış, a? p? bunları sormayın mesela daha doğrusu bu tip itici soruları soran kişilerle ilişki içinde olmayın. kafanız rahat olur şahsen bana a? p? soran olursa sohbeti kesiyorum.

huawei

yaklaşık 1,5 yıldır kullandığım telefen markası gayet iyi her işimi gürüyor pili çabuk bitmiyor kamerası harika ayrıca ekran kaydı için ekstra uygulamaya ihtiyaç duymuyorum. (bkz:huawei y6 2019)

1 mayıs

cosmos'un sunucusu astrofizikçi neil degrasse tyson'a cinsel taciz suçlaması

ben belgeselimi izlerim bana ne adamın yaptığı iylikler ve kötülüklerden dedim ama yinede karekterimizin de temiz ve güvenilir olması gerek.

https://www.google.com/amp/s/www.bbc.com...

e-kitap

elektronik kitap ben sadece wattpat'dan bazı kısa hikayeleri okumak için kullanıyorum. iyi bence ama 300-400 sayfalık kitabı da telefondan okuyamazsınız ki valla kör olursunuz.

taleyna iilki

çoğu açtığı entryler cinsellik üstüne ben insanlardaki bu ön yargıyı kıracağımızı düşünüyorum lgbti+ bireyler sadce sex yapar duyguları yoktur. diyen çok barbar insan var fakat çoğu gay ve bisexler gerçekten de sex manyağı olmuş durumda lütfen seksist olmayın.

kostümlü mevlit partisi

ah süper ben kesin çocukluk aşkım spiderman kostümü ile gelirdim ayrıca mevlütlerde dikkatimi çeken şey ketçap mayonez yokmuş eh neyse yanımda getiririm.

sözlükteki fake hesaplar

benim şahsen herhangi bir fake hesabım yok fakat kendi entylerine oy kullanmak için 4-ila 5 fake hesap açan çok kişi var. benim anlamadığım nasıl üşenmeyip bir kaç hesabın arasından oradan oraya geçiş yapıyorsunuz. onu geçtim robot değilim testini nasıl üşenmeyip geçiyorlar hiç güleceğim yoktu.

ayı sözlük'ün facebook ve instagram'da engellenmesi

"ötekileştirmek ne ki asıl sorun hiç tanışmamakta" yaptıkları bu iğrenç provakasyon umarım biran önce son bulur. ayrımcılık ne sizin için iyi nede bizim gibi altın insanlara yakışır. https://m.facebook.com/sharer/sharer.php...

milk

belediye başkanı olur olmaz çok şeyi değiştiren güzel bir insan ama iktidar onu da yuttu :(

eğer ki kafama bir kurşun sıkılırsa, bırakın ki bu kurşun kapılar ardında saklanan eşcinsellerin kapılarını kırıp geçsin.

harvey milk

zombi

korona virüsü türkiye geldiğinden beri internet yüzünden hepimiz sabaha kadar uyumayıp birer zombi olduk. vay annesini

demir dildo

yahu ne gerek var pasifsen git bir bara yada gir bir uygulamaya aradığın aktifi bul hem böyle dildo diş fırçası tarak sapı gibi şeyler sağlığınız için büyük bir tehtid bağırsağınız delinir yada yırtılırsa derdinizi anlatacak insan bulamazsınız. benden söylemesi
  • /
  • 5

en iyi jenerik müzikleri

sıdıka jenerik müziğidir ya.. cenazemde çalsın öyle ki sıdıka...

hayatı boyunca sobalı ev görmemiş insan

soba üstünde kestane pişirilmesini,tadını; üstüne konulan mandalina kabuklarının kokusunu bilmeyen insandır. hele hele kışın banyodan çıkar çıkmaz iliklerine kadar ısınamayan insandır. herşey bir tarafa asıl avantajı da lodosta endişe yaşamayan insandır.

gay

en azından erkek eşcinseller için diyebilirim ki %90 feminen ancak herkes kendini "erkek", "maskülen", "heteroseksüel görünümlü" falan sanıyor. hayır kimse de demiyor mu yahu sizlere arkadaş yırtınsanız da zırılsınız diye? bir de bu tiplerdir her sitede "no fem" yazarak birilerini arayanlar. gerçekten acınası insanlar. üzülüyorum... dileğim herkes içindeki homofobiğe bir an önce dur der. önce bizler kendi içimizde lgbtnin tüm renklerini kabul etmeliyiz ki insanlardan da kabul bekleyelim...

ebru gündeş dinleyen eşcinselin kendine saygısı olmaması

ebru gündes'in bayık sesini kim ne yapsin zaten.

altıüstühayyaller

hoş gelmiş. nedense içime çok sevimli ve ponçik olduğu doğdu.

kızlarla hiç denedin mi

denemedim, niye deneyeyim? ben gayim arkadaş. ne heteroseksüelim ne de biseksüel. bazen bu sözlüğün yazarlarının (çok az istisna hariç) gerçek gay ve lezbiyen olduklarından şüphe duyuyorum. kendisi denemişmiş. hadi ordan iki arada bir derede kalmış, zihinsel ve cinsel evrimini henüz tamamlayamamış çakma gay!

Toplam entry sayısı: 89

hevi lgbti

hdp nin bize onur yürüyüşünde verdiği desteği ne lezbiyenler ne de trans erkekler sağladı yani bunu açıkça dillendirmek istiyorum bugüne kadar 3 onur yürüyüşüne katılmışımdır. ve hiç bir ne lezbiyen ne de trans erkek görmedim çünkü onlar rahatlar kimse onlara baskı uygulamıyor. bizim en ufak bir feminen hareketimizi görseler ne bu büyle karı gibi konuşmalar diye başlar ters evrimleşmiş yaratıklar. kendinizi kandırmayın bu ülke dahil çoğu yerde ezilen ya trans kadınlar yada gaylar oluyor.

20 yaşında erkeksi pasif

"barbaros şansal 'ın dediği gibi herkes kendini bir kalıba sokmaya çalışıyor " yahu bırakın bu erkeksi kadınsı feminen maskülen işlerini akışına bırakın konuya gelirsek 20 yaşında yani sizin diliniz de erkeksi (maskülen) olması gayet normal bir durum bir kaç anal sex ile erkekliğinden bir şey kaybetmez. benim en çok gıcık olduğum olayda bu zaten şartlar koymuşsunuz. biri aktif biri de pasif olmak zorundaymış gibi bir algı var kafanızda mesela şüyle olabilir o gün adam pasif rolünde oynamak ister başka bir gün diğer adam belki pasif rolüne girmek ister yani bu işleri planlı programlı yapmak yerine o ana bıraksanız ne kadar güzel olacak haberiniz yok şimdi bakıyorum da birinci mesaj genelde 'selam' 'naber' olur 2. mesaj arayış, a? p? bunları sormayın mesela daha doğrusu bu tip itici soruları soran kişilerle ilişki içinde olmayın. kafanız rahat olur şahsen bana a? p? soran olursa sohbeti kesiyorum.

ölümden sonra hayat varsa neden müminler hemen ölmüyorlar

derler ya ben ölümden korkmam düzgün yaşamayı ölüp gitmekten korkarım. işte şimdi tam olarak böyleyim. hayat ne olamayan bir varlığa itaat etmek için uzun ne de hayatın bütün zevklerini günah diye kendine kısıtlamak için kısa.

gaylik konusu açılınca lut kavmi diye atılan tip

genelde müslümanlar sık sık kaçış yolu aramak için yaparlar ki başka bir bilgileri yok tutturmuşlar lut kavmi pompei gibi kanıtlanmamış doğa olaylarına namazdan sonra prezervatifini alıp bana gelen müslüman görmüşlüğüm var aslında bakarsanız deistker bu konuda haklı dinler insan yapımı birer maskara.

eşcinseller hakkında kalıplaşmış şeyler

aktif bireyin sürekli terk edilme korkusunun olması yoksa böyle gütü nerde bulacak (bkz:karpuz mübarek )

hoşlanılan erkeğin kadınsı çıkması

başlık hatalı kadınsı değil feminen davranışlar ben feminenliği içselleştirilmiş bir toplum sorunu olarak görüyorum çünkü kişi kendini bulana kadar çok şey atlatır ki ben küçükken kendimi trans kadın ⚧ olarak görüyordum fakat unutmayalım ki 18 yaşınızı geçene kadar kimse yöneliminden emin olamaz yada ben belki kendimi bir kalıba sokmak istemiyorum beynin %40 'ı feminen olan insnalar genelde hayatta çok başarılı rekabetçi oluyorlar ki yanımda bir örneği var. konuya gelirsek bir insana feminen misin? yada maskülen misin? diye sormak aşırı derecede ayıp ve terbiyesizce bir şey çünkü o da hiç bir şeyden emin değil bazı gaylar var feminenleri görünce karı isteseydik karıyla olurduk gibi absürt hakeretlerde bulunmaktan çekinmiyorlar. ben eğer bir feminen olsaydım erkek arkadaşım bana kadınım diye seslenseydi kesinlikle cinayet sebebim olurdu abi neysem o erkeksem erkek gibi sev karşında uzun saçlı makyajlı vajinası olan bir varlık yok. not: test sonuçlarına göre %10 feminenim bazen bundan yararlanıyorum hırslı olma konusunda

bir sırp filmi

fetişi aşırıya kaçıran bir senaristin benzersiz iğrenç zevki içinde sıkışıp kalmış zavallı izleyeci kitlesi

sözlükteki fake hesaplar

benim şahsen herhangi bir fake hesabım yok fakat kendi entylerine oy kullanmak için 4-ila 5 fake hesap açan çok kişi var. benim anlamadığım nasıl üşenmeyip bir kaç hesabın arasından oradan oraya geçiş yapıyorsunuz. onu geçtim robot değilim testini nasıl üşenmeyip geçiyorlar hiç güleceğim yoktu.

taleyna iilki

çoğu açtığı entryler cinsellik üstüne ben insanlardaki bu ön yargıyı kıracağımızı düşünüyorum lgbti+ bireyler sadce sex yapar duyguları yoktur. diyen çok barbar insan var fakat çoğu gay ve bisexler gerçekten de sex manyağı olmuş durumda lütfen seksist olmayın.

aşk 101

dip not : eşcinsel bir karekter yokmuş diziden soğudum zaten ergen sahneler beni çıldırttı

eşcinseller hakkında kalıplaşmış şeyler

aktif bireyin sürekli terk edilme korkusunun olması yoksa böyle gütü nerde bulacak (bkz:karpuz mübarek )

ilk kez vereceklere tavsiyeler

anal korkusu xd gaymısın? yo ben aktifim devamke

eksi oy

hiç sormayın aw girdiğimden beri elleri kırılasıcalar eksiye ha bire basıp duruyorlar yahu bari hiç oy kullanma hemşehrim neyse aman kim ne kullanıcaksa kullansın bana ne be

heteroseksüel erkeği eşcinsel ilişkiye ikna etmek

17 yaşıma kadar köyde bir hetero ile ilişki içindeydim sonra bana duyguları olduğunu söyledi 1 2 vıcık vıcık ergen aşk üçgeni oluştu aşk üçgeni demişken başka bir bisex de bizim hetoroya aşıktı kız kendini yırttı ama bizimkisi yine beni seçti ama keşke şartlar uygun olsaydı da onunla kalsaydım okullar ayırdı bizi. heterolar genelde sizi sadece sex objesi olarak görürler ama bu çok farklı bir şeydi bilemiyorum belkide ben fazla aptaldım bekaretim duruyor hala :d dediğim gibi sadece duygular ve mastırbasyon

rimming yaparken ağıza domates kabuğu gelmesi

-aşkım sabah ev boşş gelsene
-tüh ya keşke önceden söyleseydin gece dometes yemiştim
Henüz takip ettiği biri yok.
Henüz takip eden biri yok.