sarosbalik

Durum: 1067 - 0 - 0 - 0 - 06.04.2016 02:23

Puan: 23370 - Sözlük Kaşarı

14 yıl önce kayıt oldu. 1.Nesil Yazar.

Henüz bio girmemiş.
  • /
  • 54

adıyaman

*

memleketim olan şehirdir. güneyindeki urfa'dan daha serin ve daha yağışlı; kuzeyindeki malatya'dan daha sıcak ve kurak; batısındaki maraş'tan daha az rüzgarlı; doğusundaki diyarbakır'dan daha az karmaşalı şehirdir. esas itibariyle şehrin giriş ve çıkışının batı tarafındaki ana arter olmasından ötürü "girişi olan ama çıkışı olmayan" şehir olarak bilinir. yol üzeri bi şehir olmadığı için de fazla gelişmemiştir. (bu durum yakında tamamlanacak nisippi köprüsü ile değişeceği umulmaktadır)

tarihi boyunca hep barışçıl medeniyetlere ev sahipliği yapmış bir coğrafya'da kurulmuştur. cidden de bizans ve perslerin ortalığı kasıp kavurduğu zamanlarda adamlar her iki tarafında tanrılarına inanıp onların el sıkışan heykellerini yapıp etrafa barış mesajları vermişlerdir. (bkz: kommagene uygarlığı)

günümüzde adıyaman güneyindeki urfa gibi "peygamberler şehri" olmamasına karşın civarda "türbeler ve evliyalar şehri" olarak bilinir. sehrin etrafında 300 - 400 metrelik her yükseltide mutlaka bir türbe bulunur. özellikle şehrin yerleşik alevi vatandaşları tarafından çok ziyaret edilen bu yerler hakkında sağda solda bir çok efsane ve antropolojik/etnoğrafik araştırma raporuna rastlanabilir. sehrin eskiden beri bilinen ancak akp'nin varlık nedeni olan cemaatler koalisyonu yapısından fettullahçı nurcular kovulduktan sonra en büyük cemaat olarak kalan menzilcilerin ana merkezi bu şehirdedir. adıyamanlıların neredeyse hiç itibar etmedikleri bu cemaatin takipçilerinin çokluğu sayesinde şehre hava limanı bile kurulmuştur. (sağlık bakanlığı ve adalet bakanlığında işiniz varsa ve torpil gerekiyorsa bu adamlarla ilişkilenmeniz gerekir...)

gel gelelim adıyaman lübünya dünyasına. şehirde str8 bar bile yoktur. ortak mekanlar çok azdır. bu durumda eşcinsel camianın toplaşması ve birlikte hareket etmesi potansiyelini zayıflatmaktadır. buna karşın eşcinseller her yerde sloganını haklı çıkaracak kadar çok ibne bulunmaktadır şehirde. daha bi hücresel örgütlenme şeklinde referans usulüyle dışarıya çok açık olmayan ve ilişkiler 10 -15 yıla dayanan ibne arkadaşlıkları mevcuttur. baraj kenarı, dağ başları, komşu şehirlere gezmeler (kartal'dan taksime gitmekten daha kısa sürer) şeklinde etkinliklerde bulunurlar. grindr, hornet gibi mecralarda adıyaman daha ziyade "afganistan" görüntüsü verse de içeride olan bitenler her an sivas kangal ilçesinde 30 lübünyanın orgy yapması örneğini tekrarlayacak düzeydedir. (bkz: sivas'ta 30 erkeğin grup seks yaparken yakalanması) bu açıdan "oteldeyim, bakın kaslarım var, götüm de güzel" içerikli başka şehirde olsa kışkırtıcı olabilecek sanal profillere burada çok fazla itibar edilmeyebilir. bunun yerine buraya gelecek turist arkadaşların gezilerine "seksi" de eklemek istererse önceden adıyaman'dan bir lübünyayla muhabbet geliştirmeleri yararlarına olabilir.



çocuğunun eşcinsel olduğunu kabullenen aile

sözde değil; özde ailedir.

türkün türkten başka dostunun kalmaması

akp'nin genel olarak "türk" milletvekillerinden mürekkep bir parti olması dikkate alındığında çok yanlış bir algı olabilir.*

doğuya hiç gitmemiş türkün doğuya bakış açısı

tek başına "the doğu"ya gitmekle ya da gitmemekle oluşan bakış açısı değildir. daha çok akp'nin dindar nesil üretme projesinden önceki dönemin ırkçı nesil yetiştirme projesinin sonucu oluşmuş olabilecek bakış açısıdır.

mardin'de 4 dilde yazılmış tabela

ingilizce bilmedikleri için işsiz kalanların ülkesinde büyük zenginliktir.

yanarım

klipteki laço beni resmen öldürüyor. allahım ne güzel dik dik bakmalar, omuz silkmeler falan... haftalardır resmen aşerip aşerip youtube açıyorum paşam yüzünden. ha bu konuda da yalnız değilim sanırım. videonun izlenme sayısı her hafta 2-3 milyon artıyor...

ilgi: (bkz: ulan istanbul)

1 eylül dünya barış günü

1 eylül için "kürdistani lgbti örgütleri: heteroseksizme, faşizme, militarizme karşı 1 eylül eylemlerinde alanlardayız" başlıklı haber ve çağrı metni: http://jiyan.org/2014/08/30/kurdistani-l...

aileye açılmak

bir de büyükanneye açılmak diye bir durum da var(mış). video kaydı bile yapmışlar, arşivlik! buyrun keyifle izleyin: c368c *

hdp beyoğlu'ndaki bir grup marjinalden kurtulmalı

kimi kasdederse etsin saçma sapan bir ifadedir ve nihayetinde diyen eleman da hdp içinden biri değildir. asolan bazı zihinlerde oluşan hdp imajı ve bu imajın içinde olmaması gerekenlerin tartışılması değil; hdp nin ne yapıp ettiğidir. mevcut sistem ve iktidara karşı hdp şimdiye değin pek sağlam şekilde her türlü ezilenin - ötekileştirilmişlerin yanında olduğunu göstermiştir.

türkiye'de akademisyen olmak

eş dost çevresi genişler ya da çeşitli cemaat ilişkileri içinde olanlar için alınması kolay bir ünvandır. hayatınızı yine bu çevre ve cemaatlerin yardımıyla maddi olarak oldukça zenginleştirebilirsiniz.

türkiye de olması zor olan "ak - adam /kadın - isyan" sıfatlarına sahip akademisyen olmaktır.*

yaşça küçük sevgiliyi eğitme süreci

öncelikle ergen ve seksi homoseksüele, heteroseksüellerde de yaygın olsa da kimsenin pek anmadığı fuckbuddy olgusu bir temiz anlatılır. ardından cüzdanına prezervatif koyup cinsel hastalıklar hakkında bilgilendirilir. son olarak da eleman "hadi bebişim, git gez-toz, ye-iç, dokun-hisset" diyip sokağa salınılır. yaklaşık böyle bir süreçtir... dönerse senindir dönmezse zaten hiç senin olmamıştır. *

kısaca halk eğitim merkezinde okutulacak bir eğitim modülü yaratmaya ve çalıkuşu feride'ye dönüşecem diye kasılmaya hiç gerek yoktur...

nefret edilen hitap edilme sözcükleri

filizku

sözlüğün uzun zamandır kullanmadığım mesajlaşma fasilitesini bana kullandıran ve uzun uzun yazdıktan sonra gönder tuşuna basınca karşınıza çıkan "sözlükten cıkma ekranını" yeniden görmeme neden olan yazardır.** * kendimi ve sözlükle ilgili kişisel tarihimi ve bilgimi yeniden gözden geçirmeme ve algılarımı nasıl ifade edeceğimi düşünmeme neden olmasından ötürü kendisine minnettarım. zira uzun zamandır bu netameli işi yapmamışım belli ki. sözlükte uzun zamandır varlık göstermeyen "aklı hür fikri hür" insanları özlediğimi de farkettirdi. dahası en son gezi günleri heyecanını yaşarken kendisiyle ve mahallenin muhtarının kocasıyla paylaştığım heyecanım da gözümün önüne geldi.

neyse, kurabiyesini yememiş olsam da kendimi yeniden doğurduğum ve yeni benin ilk ergenlik dönemini geçirdiğim ankara'nın güzel semtlerinden birinde olduğunu artık biliyorum. oralara hep aspava'lar da açılmış bunu da yakın zamanda yerinde ziyaretlerde bulunarak öğrendim. umarım güzel kurabiyelerinin tadına bakma fırsatım olur oraları tekrar ziyaret ettiğimde...

teşekkürler hissettirdiklerin ve düşündürdüklerin için.

sikilecek göt yarağa yakın olurmuş

ataların göt kıspetten çıkınca yarrak bağdattan gelirmiş şeklindeki -umut verici- tecrübelerini destekleyen ifade.

10 ağustos 2014 cumhurbaşkanlığı seçimi

türkiye halklarının önemli bir kısmının akp'ye güveninin devam ettiğini; chp ve mhp'nin ülke sorunlarına bir çözüm üretebileceğine güveninin çok azaldığını ve bütün olumsuz propagandalara rağmen ülkenin asıl muhalefet temsilcisinin hdp olduğunu göstermiş olan seçimlerdir.

ayrıca kendi tabanını sandık başına getiremeyen bir chp ve tabanının önemli bir kısmını akp'ye kaptıran mhp sayesinde beklenenin aksine ikinci turda değil de ilk turda rte nin cumhurbaşkanı olması manzarası karşısında akıllarda şu soruyu bırakmıştır: bir chp vardı "kürtler akp ile işbirliği yapıyor" diyen, noldu ki ona?

10 ağustos 2014 cumhurbaşkanlığı seçimi

insan bazen hayret etmiyor...

porter

yaşlandıkça güzelleşilen yaşlarından birine daha geçenlerde giren doğum günü ayusudur. it sikmiş gibi dağ tepe tırmanıp 17 metrelik yatırlar * - uyduruk kaleler geziyor olduğum sırada "soluk soluğua kaldım annem" bahanesiyle doğum gününü sekreterim aracılığıyla kutlamış olsam da durum içime sinmediğinden bir de buradan kutlamak istedim:

doğum günün kutlu olsun turuncu balık. öperim ergen sivilcelerinden

türkiye dururken filistin için endişelenen yurdum insanı

ülkenin durumunda endişelenecek ne varmış. tayyip pis, selahattin terörist, ekmeleddin ekmek veriyor. oldu bitti. ee filistin için de coca cola yı fanta içerek protesto etmek basitliği de baya çekici. oldu bitti.

yani algı yönetimi ve beceriksiz muhalefet partileri kurbanı insanlardır...

çözüm için çoğulcu demokrasi yerine katılımcı demokrasi gereklidir.


chalchene

pride'ta birden beliren ve yılların hasretini iki dakkalık kucaklaşma ve selamlama faslıyla zevke ve samimiyete dönüştüren güzellik. ay boyu mu uzamıştı yoksa topuklu mu giymişti anlamadım. gerçi ben de yaşlanıp küçülmüş olabilirim ama ortada hafızamı ve aklımı fena zorlayan bir boy farkı durumu sabit!

çok seviom koç seni. güzellikler seninle olsun!

kış masalı

"saz gibi durdum şiddetin önünde" ifadesi bana hep türkiye'de demokrasi mücadelesi verenler gelir... bu uğurda canları alınanlar...
  • /
  • 54
Henüz bir favori entry yok.

Toplam entry sayısı: 1067

eşcinselliğin beş şartı

1) adonise iman*

2) necasetten teharet*

3) hadesten teharet*

4) na-setrül avret**

5) istikbali orgazm*

iz bırakan kitap cümleleri

''sordukları zaman, bana ne iş yaptığımı, evli olup olmadığımı, kocamın ne iş yaptığını, ana babamın ne olduklarını sordukları zaman, ne gibi koşullarda yaşadığımı, yanıtlarımı nasıl memnunlukla onayladıklarını yüzlerinde okuyorum. ve hepsine haykırmak istiyorum. onayladığınız yanıtlar yalnızca bir yüzey. ne düzenli bir iş, ne iyi bir konut, ne sizin medeni durum dediğiniz durumsuzluk, ne de başarılı bir birey olmak ya da sayılmak benim gerçeğim değil. bu kolay olgulara, siz bu düzeni böylesine saptadığınız için ben de eriştim. hem de hiç bir çaba harcamadan. belki de hiç istediğim gibi çalışmadan.istediğiniz düzeye erişmek o denli kolay ki… ama insanın gerçek yeteneğini, tüm yaşamını, kanını, aklını, varoluşunu verdiği iç dünyasının olgularının sizler için hiç bir değeri yok ki. bırakıyorsun insan onları kendisiyle birlikte gömsün. ama hayır, hiç değilse susarak hepsini yüzünüze haykırmak istiyorum.sizin düzeninizle, akıl anlayışınızla, namus anlayışınızla, başarı anlayışınızla bağdaşan hiç yönüm yok.aranızda dolaşmak için giyiniyorum, hem de iyi giyiniyorum. iyi giyinene iyi değer verdiğiniz için. içgüdülerimi hiç bir işte uygulamama izin vermediğiniz için.hiç bir çaba harcamadan bunları yapabiliyorum, bir şey yapıldı sanıyorsunuz.''

tezer özlü, '' yaşamın ucuna yolculuk''

charlie hebdo

kendisine saldırının yıl dönümünde çıkan sayısının kapağında, yılbaşı akşamı almanya'da kalabalıktaki kadınları taciz eden orta doğuluları eleştirmek için, suriye'den avrupa'ya geçmek isteyen mülteci bir ailenin çocuğu olan " aylan bebek"i büyümüş ve tacizci olmuş olarak resmeden dergidir. gerek çizgilerinin vasatlığı gerekse de kendisini tanıttığı politik eleştirelselliğinin süper sığlığı bu kapakta tavan yapmıştır.

bu konuda umut stakehouse'un radikal blogtaki ayranım ekşi'de yazdıkları cidden kafa açıcı olarak düşünülebilir: (yazı, charlie hebdo'ya hiciv nasıl yapılır nasıl bi zeka gerekirin dersini vermiş bu arada bu yazısında eleman!)

aylan vs. alain bebek: http://blog.radikal.com.tr/dunya/aylan-b...

heteroseksüellere sorulabilecek sorular

- heteroseksüeller neden futbolu bu kadar seviyor?

- benim heteroseksüel bir arkadaşım var, seni onunla tanıştırayım ister misin?*

ortak gay algısı

yaşananların paralelliğinden olsa gerek, dış dünyadan gelen uyarıcılardan bazılarının eşcinseller tarafından birbirlerinden habersiz şekilde daha fazla dikkate alınmasıdır. bu dıştan gelen uyarıcılar bazen şiir sözleri, bazen müzik, bazen toplum tarafından çok dikkat çekmeyen bir olay olabilir. bu ortak algının bir diğer veçhesi ise uyarıcılara verilen eşcinsel tepkinin de paralellik göstermesidir.

bu terim gay life ya da eşcinsel yaşam tarzı diye addedilen hayatla çok karıştırılmaktadır. birbirlerini etkileseler de hatta bazı durumlarda nedensellik bağları bulunsa da çok farklılardır. nihayetinde eşcinsel yaşam tarzı denilen şey eşcinseller için yaşadıkları yerde dış dünyanın ya da ataerkil sistemin izin verdiği kadarını modifiye ederek yaşamaktır ve içinde gay bar, internet siteleri, grindr ya da msn. gaylar nihayetinde cinsel kimliklerini gizleme dürtüsüne dış baskılardan ötürü sahiplerdir mesela. ancak ortak gay algısı bu dürtüyle saklanmış bir gayı kolaylıkla deşifre edebilir. örneğin müzik kanalında yeni bir sima görüp de hiç teklifsiz "kim bu gay" denilebilinir ki çoğu zaman bu tespit yanlış çıkmaz...

sevgilisinden yeni ayrılanlara tavsiyeler

dul kadınsın, bir ihtiyacın olursa çekinme.*

pınar selek

1971'de doğup iyi bir lisans öncesi eğitim aldıktan sonra akademik başarılarını mimar sinan üniversitesi* sosyoloji bölümünde devam ettiren ve şu sıralar yurt dışında olan sosyolog, feminist ve yazardır. 1998’de yedi kişinin hayatını kaybettiği mısır çarşısı patlaması davasından o günden beri yargılanan ve hakkında bir türlü nihayi karara varılamayan insandır. iki kez bu davadan beraat etmesine rağmen yargıtayda sürekli kararların bozulması süreci bugün itibariyle türkiye cumhuriyeti hukuk tarihine geçicek saçmasapan bir kararla tekrar bozulmuştur. kendi kararını bozan yargıtaya karşı kararında direnme kararı veren yerel mahkeme "ay biz vazgeçtik" demek suretiyle yargılama sürecini sil baştan ele almaya karar vermiştir. işin ilginç tarafı bu duruma eski kararda direnme fikrindeki savcı bile şaşırmış ve mütaalasını "iyi madem, suçlu, hadi yargılayak bari" şeklinde vermiştir...

kanıtsız, tanıksız şekilde yargılanıp hakkında müebbet hapis istenen selek'in davasından bir gün önce bir ülkeyi 30 yıl geriye götüren darbeyi yapan bir çok insanın ölümünden, kaybolmasından, sakatlanmasından sorumlu olan insanların ellerinde kahveyle talk show'a çıkarılmışçasına ifadesini alan mahkemeyle selek'in durumunu bu şekilde yargılamayı uygun bulan mahkemenin aynı anayasa ve yasalarla işlediğine inanmak güçleşmiştir.

son karar haricindeki yargılama süreci için bakınız: http://www.pinarselek.com/

pınar selek'in hepimizce okunması gereken kitabı için (bkz: sürüne sürüne erkek olmak)

(bkz: adaletin batsın türkiye)

chp teyzesi

yakın gelecekte biyoloji ve fiziksel antroploji bölümlerinde; uzak gelecekte ise paleantropoloji bölümlerinde homo kemalismus vajinismus ismiyle anılacak olan primat türüdür.

ayı sözlük'ün geldiği son nokta

yazarların dertlendikleri her ne ise o konuda yazabildikleri; bunu yaparken de neredeyse istedikleri her formatta başlık açıp üzerinden muhabbet döndürebildikleri bir sözlük olmuştur. insanların çok ve çeşitli oldukları düşünülünce insan sayısı kadar entry yazım şekli ve içeriğinin olması düzeylilik-düzeysizlik tartışmasından çok daha öte bi yerde "zenginliktir". zaten burada söz konusu olan yaşanan cinsel deneyimleri ballandırarak anlatmaktan ziyade hayatın, bizim durduğumuz yerden nasıl göründüğünü kelimelere aktarmaktır.

arada bikaç ayının sik boyunu; göt deliği çapını öğrenmenin ve bunların toplamda kaç farklı kişininkiyle ilişkilenmiş olduğunu bilmenin zararı yoktur. kaldı ki her birimizin bir cinsel birleşme sonucu burada olduğumuzu düşününce, bizi var eden "sikişmek" eyleminin sokakta neredeyse hiç kullanılmayan kullanılsa da kötü bir anlamı varmış gibi kullanılan bir ifade olmasının önüne geçip bu eylemi yemek yemek, uyumak...vs diğer insani eylemler şeklinde insanlara düşündürtmek bu sözlüğün asli görevlerindendir. sikişmek eylemi insanların kafasında normalleşmezse eşcinsel ilişkiler sapıklık olarak değerlendirilecek; kadının bedensel özgürlüğü hiç bir zaman var olamayacaktır.

eşcinsel evlilikleri protesto gösterisi

coqueteria nickli has hanım ablanın "emekli cami hocaları yardımlaşma derneği" olarak nitelendirdiği bir grup insanın türkiye'de olan bitene kafa yormaya başlaması; dahası kafalarını yoran meseleler için sokaklara dökülmesidir.** öncelikle söz konusu gürühun eşcinsel evliliği ile ilgili yasanın geçmesi için bdp ve chp'nin kıçlarını yırtmalarının bile işe yaramayacağını düşününce dertlendikleri şeyin müslüman kürt camia'nın bdp ile ilgili bağlatılarını zayıflatmak olduğu düşünülebilir. dahası bu video bir kez daha göstermiştir ki eşcinselliğin ismi türkiye'de hala "ibnelik"tir.** vidyonun devamında başka konulara da değilinilmiş olunmasına karşılık değinilmeyen konular kendilerine "insan hakları savunucusu" diyen bu taşakları topuklarına değen elemanların aslında ne kadar samimiyetsiz olduğunu göstermektedir. samimiyetsizliğin ölçüsü için elemanların "insan" kategorisine neyi alıp neyi almadıklarını bir kez daha düşünmek gerekir.

son olarak da bu vidyonun ve bu tür amcaların ellerinde bu pankartlarla sokaklarda bulunmalarının, türkiye'deki eşcinsel hareketin artık ne kadar kuvvetli olduğunu gösteren bir geribesleme olduğunu düşünüyorum. normal şartlarda "yok saydıkları bir kesimin" varlığını kabul etmiş olmaları üzerinde de bu kesim için canlarının bu denli sıkılması eşcinsel görünürlük için - eşcinselliğin bir mücadele alanı yarattığını göstermesi açısından gayet kıymetlidir.

(bkz: ibnenin fendi hacıyı yendi )

http://www.sansursuzhaber.com/izmitte-es...

vatandaş ingilizce konuş daha çok konuş

evrensel iletişim ve bilim dili olan ingilizce'nin hakkının teslim edilmesidir. toplasan 70 milyon tarafından konuşulan bir dilin yerine 4 milyar insanın bildiği ve konuştuğu dille iletişim kurulması gerekliliği kuşku götürmez bir gerçektir. orta okuldayken tarih kitabında gördüm. bir dağın içine sıkışmış bir grup insanın köpekgillerden bir hayvanın lütfuyla o dağdan kurtulmaları*** sonra da üreyerek koskocaman orta asya'ya sığmayıp dünyanın dört bir yanına barbar olarak gitmesi, gittikleri yerlerde taş üstünde taş bırakmayan ve varolan kültürleri yok eden torunlarının biraz medenileşmesi için şarttır. devletin kurucu milletler arasında ingilizce konuşanların olmaması önemli değildir. ne de olsa devlet ne derse o olur. ingilizce konuşmayanlar hastanede tedavi edilmezlerse; askerde, okulda, karakolda...vs. aşağılanırsa seve seve ingilizce öğrenip medenileşirler zamanla ne de olsa...

(bkz: milliyetçilik karşıtı olayım derken millet karşıtlığı yapmak)

dark bear

ana dil başlığına yazmış olduğum "the language that a person can have; but not a state" girdisini 5 kere silen ve 4. kez bu işlemi yaparken bana nedenini "aynı entryi tekrar tekrar yollamana gerek yok aslında. türkçe meailini ilave etmen gerekecek, herkesin anlayabilmesi için" şeklinde bir açıklamayı nihayetinde lütfeden ayı sözlük yöneticisidir. kendisine "böyle bir kural olmadığını" belirtmiş olmama rağmen "böyle bir kurala gerek yok, herkesin ruhen ve beyinen bilmesi gereken birşey." diyerek beni dumura sürüklemiştir.

kurallarda herhangi bir ifadenin olmadığı sözlükte alıp başını giden seri eksileme olayına ruhunun ve beyninin ne dediğini çok merak etmekteyim.

(bkz: zeki müren ruhuna ve beynine göre versin)

anlamsız entryleri alt alta okumak

türkiye gençlik birliği

türkiye usulu neo-nazilerdir. nasyonel sosyalizmi savunan ne isa'ya ne musa'ya yaranamayan doğu perinçek taifesinin marifetir. chp ye kabul edilmeyen doğu perinçek'in partisinin isminden de vazgeçmeyerek kurdurduğu bu oluşum özellikle türk bayrağı ve atatürk posterlerini kullanması samimi chp'lileri etkilemiştir. kemalizm'in altı okundan "devrimcilik" okunun ve atatürk'ün söyleyip söylemediği tarihçilerce tartışmalı olan " bursa nutku"nun gazıyla toplumsal olaylar çıkarmaya pek meyillidirler. ha sözü açılmışken chp devrimcilik okunu ülkenin eğitim, bilim, teknoloji, ekonomik refahgibi etmenlerin ışığında muasır medeniyetler seviyesine çıkarılıp arkaik anadolu toplumunu dönüştürmek olarak tasavvur ediyorken işçi partisi ve tgb için bu ülkedeki azınlıkları ve kürtleri yok etmek anlamına gelmektedir.

(bkz: tgb'nin 24 nisanda odtü öğrencilerine saldırısı)

bankacibear

sözlük formatından habersiz yazardır. sözlüklerin belirtilen kuralları içerisinde istenilenin istenildiği şekilde yazıldığı yer olduğu fikrini daracık ufkuyla değerlendiren ayı insanıdır. sözlükler de insanların kendilerini ifade etmeleri için çok sayıda satır bulunan yerlerken sözlüğü ağlamak; şikayet etmek; kendini paralamak için kullanandığı gözlemlemektedir. kendisine adresini göndermesi durumunda "democracy for dummies" isimli kitabı hediye etmek istemekteyim.

ayrıca kendisi bana attığı mesajla beni seri eksici ilan etmiştir.* bu konuda kendisine: sorry mario princess is in another castle demek istiyorum. *
Henüz takip ettiği biri yok.